Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av knutis
Nu är jag klar med ett par tossor.

Jag började ju göra en, som jag fick göra om lite.

Men nu så har jag två som jag är jättenöjd med.
Undrar om det kanske blir fler :roll: , det var hemskt roligt att göra dem och resultatet är jag jättenöjd med 8) .

Lite mer finns att läsa i bloggen för den som vill...

Bild
Av Jinxan
knutis skrev:
JinxLinda skrev:Åhh jag är kär :love: Vilka underbara tossor!
:rodna: men så du säger.....Tack! :oops:
Jag försökte kommentera på din blogg också, men det ville sig inte. Nu är det betydligt lättare att hitta kommenteringslänken i alla fall :tumup:
Användarens profilbild
Av knutis
JinxLinda skrev:
knutis skrev:
Jag försökte kommentera på din blogg också, men det ville sig inte. Nu är det betydligt lättare att hitta kommenteringslänken i alla fall :tumup:
Ja, det var bra att du påtalade det :vågen: Annars hade jag nog inte märkt det själv 8) . Vad var det som inte funkade med kommentaren då, var det nu du provade?
Av Jinxan
knutis skrev:
JinxLinda skrev:
knutis skrev:
Ja, det var bra att du påtalade det :vågen: Annars hade jag nog inte märkt det själv 8) . Vad var det som inte funkade med kommentaren då, var det nu du provade?
Äh det var bara att jag inte sitter vid min dator, så jag är inte inloggad på wordpress. Lat som man är orkar jag inte logga in där just nu heller :oops: :lol: Så det var inte din sida som det var fel på.
Användarens profilbild
Av knutis
eamane skrev:Jättefina! Jag skulle behöva göra ett par här med :roll: Har du några tips ellet möjligen mönster? :wink:
hmm.. jag använde mig av en tossa som vi har använt tidigare men som jag tycker är lite kall. Ritade av den och så gjorde jag lite förändringar i bredden och längden på skaftet. Om du kollar i min blogg ser du hur den första såg ut och sen hur den andra modellen blev.

Vilken storlek är det som du behöver?
Av eamane
knutis skrev:
eamane skrev:Jättefina! Jag skulle behöva göra ett par här med :roll: Har du några tips ellet möjligen mönster? :wink:
hmm.. jag använde mig av en tossa som vi har använt tidigare men som jag tycker är lite kall. Ritade av den och så gjorde jag lite förändringar i bredden och längden på skaftet. Om du kollar i min blogg ser du hur den första såg ut och sen hur den andra modellen blev.

Vilken storlek är det som du behöver?
Jag har ju bara nån sån där ullig sak som börjar bli för liten för grabben här och den är inte så bra att rita mönster av :? Storlek :hmm: ja han har stora fötter, 11 cm, vad kan det vara? Stl 18 eller nått?
Jättefina! Har ju sytt såna med till felix (inspirerade av de fina från skråmträskskon) Fast jag satte ingen ögla frampå foten!
Ska genast kolla bloggen! :D Vad hade du för tyg och foder?

*har nu kollat bloggen* Smart med lädersula det hade vi behövt här, för det ska stås upp! Och i stugan var det kallt på golvet så tossorna fick vara på, men halt i bävernylonen :lol:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?