Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av lotti
Min lampa i symaskinen behöver bytas men var i alla världen köper jag en ny sådan? :hmm: Någon som har en sådan maskin som vet??
Användarens profilbild
Av Keke
vet inte men jag hade nog om jag inte hittade i vanlig affär gått till symaskinsaffär och hört med dem. Eller en lampaffär. Ta med dig den trasiga.
Användarens profilbild
Av Delfinen_78
Symaskinsaffärer har.
Och som keke skrev, ta med den trasiga att jämföra med så att du får rätt för det finns många olika modeller på lampor (i varje fall om man tittar på den tavla med lampor till symaskiner som de har på väggen bakom disken i affären som säljer husqvarna här i stan).
Användarens profilbild
Av sarahlc
Du lotti, får jag fråga hur din lampa ser ut? min husq 2000-lampa har nämligen också pajat, och när jag försöker skruva ur den har den liksom ingen sockel. verkar skumt tycker jag. har din det?

och kram på dig! :heart:
Av surftrollet
sarahlc skrev:Du lotti, får jag fråga hur din lampa ser ut? min husq 2000-lampa har nämligen också pajat, och när jag försöker skruva ur den har den liksom ingen sockel. verkar skumt tycker jag. har din det?

Jag kan svara om min: Den har två små pliggar på sockeln, som passar i spår. Man vrider den ett kvarts varv eller så och drar sedan rakt ut.
Användarens profilbild
Av lotti
esarina skrev:
sarahlc skrev:Du lotti, får jag fråga hur din lampa ser ut? min husq 2000-lampa har nämligen också pajat, och när jag försöker skruva ur den har den liksom ingen sockel. verkar skumt tycker jag. har din det?

Jag kan svara om min: Den har två små pliggar på sockeln, som passar i spår. Man vrider den ett kvarts varv eller så och drar sedan rakt ut.
ja, den har en slät sockel med två piggar så det är säkert samma.... :wink:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?