Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Nu ska här sys, hittar dock bara ett enda mönster på en binda med knappar. Men visst borde man kunna sy trosskydd a´la libres? dom e ju pyttesmå men funkar mega bra. men hur fäster man dom om man inte vill ha knappar/vingar?

Tacksam för alla råd jag kan få.
Jag har bara ritat upp lite på måfå hur jag vill ha mina bindor, så testa du att rita av en libress och se hur det fungerar.

Om du inte vill ha knappar kan man använda kardborre på vingarna (ingen egen favorit dock). Vill du inte ha vingar alls vet jag inte riktigt hur det ska gå till. Med en tajt trosa sitter de kanske kvar i alla fall.

Själv avskyr jag vingar på engångsbidor, men har inget emot dem på tygisar.
Användarens profilbild
Av zmurfan
Jag tror det var tinaw som pratade om snöre på tygbindorna i tygbindeforumet. Du kan ju testa det om kardborre inte låter tilltalande och du inte har någon knappress.

Annars har jag sett tygbindor utan vingar. Jag har själv sytt ett par utan vingar men gillade dem inte eftersom jag blöder rätt mycket när jag blöder så det läkte lite för mycket med dem.
Användarens profilbild
Av mian
Om man har något mindre glatt material ytterst, typ fleece, så tror jag nog att de kan sitta kvar utan vingar. Jag har problem med att PUL:en halkar runt trots vingar så jag fnderar på att sätta dit lite fleece som halksydd.
ja jag hatar verkligen vingar (kanske e annorlunda med tygisar, aldrig testat), men smart å sätta nå lite mer fibrigt tyg ytterst, pulen kan ju ligga innanför, det kan ju inte spela nån roll bara det blir en spärr mot själva inlägget (eller hur man ska förklara)
håller på å försöka komma på en lösning för de med reumatiska besvär, så de slipper hålla på så mycke med knappar å kardborre å så.

Hmm, nu måste här testas :D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?