Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av smedsboemma
sapos skrev:Nej jag har ingen purple :hmm: även om jag önskat det, fast de var slut sålda nu 5.2m annars hade jag köpt en sådan nu när det är rea
Oj då! Det blev visst två sapos men ingen Upia.
Användarens profilbild
Av hcvc
original
Skogsväsen
staxon
aina
lena_l
Filantra
sapos
millla
jazoo

candy
Hcvc
Thowida
MilanE
acire-74
sanna73
visslan

purple
Upia

ocean
CarolineJ
annikar

fresh
Ebboba
Efi

curry
storalillajag
katha
smedsboemma

natur
Lillblomma

Forest
Mammagumman

hemmafärgad "kanel"
Bollen
Disavi

Hemmafärgad "Midnatt"
Disavi

hemmafärgad "vinröd"
smedsboemma

övriga
Scharlott

Tog bort GosKina. Hon köpte min första Candy, sålde den till Fenix, som sedan bytte den med mig mot min andra Candy. Fast vart "min" andra Candy tog vägen sedan vet jag inte? Såg att Fenix hade en annons ute. Hur som helst har jag lånat ut min (första) Candy till en som ska få bebis vilken dag som helst :vågen: . Hoppas på att den ska funka lika bra som en trikå :hmm: . Nu undrar jag bara en sak, Mari_tres: hur länge kan man fundera på att köpa en sjal egentligen? Jag är ju så nyfiken på ditt utlåtande om Zara, du som provat en hel del...
Av Löv
hcvc skrev: Nu undrar jag bara en sak, Mari_tres: hur länge kan man fundera på att köpa en sjal egentligen? Jag är ju så nyfiken på ditt utlåtande om Zara, du som provat en hel del...
:iagree:

Jag undrar ockå!! Mari_tres, du är ju verkligen aktiv i denna tråd, vad väntar du på? :lol: Du kanske rent av vill byta till dig en zara original mot en av dina otaliga diysar? :hello:
Användarens profilbild
Av mari_tres
hcvc skrev:
Tog bort GosKina. Hon köpte min första Candy, sålde den till Fenix, som sedan bytte den med mig mot min andra Candy. Fast vart "min" andra Candy tog vägen sedan vet jag inte? Såg att Fenix hade en annons ute. Hur som helst har jag lånat ut min (första) Candy till en som ska få bebis vilken dag som helst :vågen: . Hoppas på att den ska funka lika bra som en trikå :hmm: .
:hellu:

Nu undrar jag bara en sak, Mari_tres: hur länge kan man fundera på att köpa en sjal egentligen? Jag är ju så nyfiken på ditt utlåtande om Zara, du som provat en hel del...
Var sak har sin tid :this: Nu har vi beställt neobullsjalar från frankrike, sedan tror jag att katiwrap från Finland står på tur :lol: Är dock inne på mammabarn några gånger i veckan och spanar på vilken färg jag ska välja... om jag bestämmer mig för att sälja Wellen Aqua så kanske det blir en Zara Ocean, men lemongrass är läcker också... Jag kan helt enkelt inte bestämma mig!! Men en Zara SKA det bli innan jag är klar! :heart:
Användarens profilbild
Av mari_tres
lena_l skrev:
hcvc skrev: Nu undrar jag bara en sak, Mari_tres: hur länge kan man fundera på att köpa en sjal egentligen? Jag är ju så nyfiken på ditt utlåtande om Zara, du som provat en hel del...

Jag undrar ockå!! Mari_tres, du är ju verkligen aktiv i denna tråd, vad väntar du på? :lol: Du kanske rent av vill byta till dig en zara original mot en av dina otaliga diysar? :hello:
Hur menar du nu, "otaliga didysar"? :floet2: känner mig osäker på orginalen, den känns så grafisk på nåt sätt :hmm:
Av Löv
mari_tres skrev:
lena_l skrev:

Hur menar du nu, "otaliga didysar"? :floet2: känner mig osäker på orginalen, den känns så grafisk på nåt sätt :hmm:
Tja, smaken är som baken, jag gillar original och är lite ledsen att den inte finns i 70cm bredd. Men om man som du väntat lääänge på den rätta zaran så ska du inte nöja sig med något annat än din absoluta favoritfärg!! :lol:
Av sjaltokan
hcvc skrev: Tog bort GosKina. Hon köpte min första Candy, sålde den till Fenix, som sedan bytte den med mig mot min andra Candy. Fast vart "min" andra Candy tog vägen sedan vet jag inte? Såg att Fenix hade en annons ute. Hur som helst har jag lånat ut min (första) Candy till en som ska få bebis vilken dag som helst :vågen: . Hoppas på att den ska funka lika bra som en trikå :hmm: . Nu undrar jag bara en sak, Mari_tres: hur länge kan man fundera på att köpa en sjal egentligen? Jag är ju så nyfiken på ditt utlåtande om Zara, du som provat en hel del...
Är det en 5,2 så är den på väg hit, jag ska byta ut min candy 4,7 mot en 5,2 och min 4,7 flyttar till elin j
Av Jinxan
mari_tres skrev:

Nu undrar jag bara en sak, Mari_tres: hur länge kan man fundera på att köpa en sjal egentligen? Jag är ju så nyfiken på ditt utlåtande om Zara, du som provat en hel del...
Var sak har sin tid :this: Nu har vi beställt neobullsjalar från frankrike, sedan tror jag att katiwrap från Finland står på tur :lol: Är dock inne på mammabarn några gånger i veckan och spanar på vilken färg jag ska välja... om jag bestämmer mig för att sälja Wellen Aqua så kanske det blir en Zara Ocean, men lemongrass är läcker också... Jag kan helt enkelt inte bestämma mig!! Men en Zara SKA det bli innan jag är klar! :heart:
Användarens profilbild
Av hcvc
thowida skrev:Är det en 5,2 så är den på väg hit, jag ska byta ut min candy 4,7 mot en 5,2 och min 4,7 flyttar till elin j
Vad kul, då vet jag! Skulle nästan vara kul att ha ett "släktträd" med när man köpte en sjal. De har ju gjort sina rundor ibland. Hoppas att du ska trivas med den! Jag orkade bara inte gå in en ny sjal, så jag bytte tillbaka till den som var ingosad och klar...
mari_tres skrev:... beställt neobullsjalar från frankrike
Oh, var det den där mardrömsfina sjalen i brunt/ turkos? Hjälp. Tur att den inte fanns i så lång... Men har du provknutit en Zara någon gång?
Av Jinxan
hcvc skrev:
thowida skrev:Är det en 5,2 så är den på väg hit, jag ska byta ut min candy 4,7 mot en 5,2 och min 4,7 flyttar till elin j
Vad kul, då vet jag! Skulle nästan vara kul att ha ett "släktträd" med när man köpte en sjal. De har ju gjort sina rundor ibland. Hoppas att du ska trivas med den! Jag orkade bara inte gå in en ny sjal, så jag bytte tillbaka till den som var ingosad och klar...
Oh, var det den där mardrömsfina sjalen i brunt/ turkos? Hjälp. Tur att den inte fanns i så lång... Men har du provknutit en Zara någon gång?
Jag hoppar in och svarar lite.
mari_tres och jag beställde båda två den brun/turkosa sjalen :loving: Bilder kommer upp så fort de har anlänt :tumup:
Användarens profilbild
Av mari_tres
hcvc skrev:
Turkost och brunt är ju så superfint ihop :mrgreen: Aldrig fått klämma på nån Zara, det är ju jag som är sjaltoken i det här området :lol: och har provat flest sjalar tror jag.
Hoppas att neobullen är lika skön som snygg :love:
Användarens profilbild
Av vera76
*tittar in*
Jag är en ganska ny Zara-bärare. Har köpt en Zara Earth, älskar den!! Min första vävda, så jag har inte så mycket att jämföra med. Men ändå :)
Användarens profilbild
Av millla
vera76 skrev:*tittar in*
Jag är en ganska ny Zara-bärare. Har köpt en Zara Earth, älskar den!! Min första vävda, så jag har inte så mycket att jämföra med. Men ändå :)
Åh, Earth :love: Nu måste du visa bild på snyggsjalen :this: :wink:

Välkommen förresten... :lol:
Användarens profilbild
Av smedsboemma
millla skrev:

Vad kul med en Earth! Jag har lagt till dig i TS.
Användarens profilbild
Av CasaMia
smedsboemma skrev:
millla skrev:

Vad kul med en Earth! Jag har lagt till dig i TS.
Jag väntar på att min Earth också ska landa här hos mig. :heart:
  • 1
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
  • 32
  • 40
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?