Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av millla
Jag inser efter att sylådan svämmat över för hundrade gången att jag behöver ha en större. Och bättre. Och finare än den tråkiga från typ Biltema jag har nu.
Så visa mig exempel på rymliga, praktiska och fina sylådor som jag kan önska mig. Där ska rymmas trådrullar, saxar, knappar, dragkedjor, små tygbitar, sprättare och fingerborgar. Ja, allt man kan tänkas behöva ha i en sylåda helt enkelt. Vad är det som gäller i sy-svängen :wink: ?
Gärna billiga för min budget är liten men också dyrare för inspiration.
haha, en hel garderob skulle man kanske ha. men då behöver jag nog ett större hus också...

har ingen bild på lådan just nu och är på väg ut i solen så det lär inte bli någon nu heller. men det är en liten plastlåda där det åker upp våningar med småfack när man öppnar locket. den är inte stor alls 20x30x15 eller nåt. och vad gäller mängder av knappar och sånt så behöver det inte rymmas kassvis utan bara det viktigaste, typ det man använder mest och för stunden.
ja, lådan ska lätt kunna flyttas runt då jag inte har någon syplats där jag håller till utan sitter lite varsomhelst.

kom igen nu. släng in lite förslag så får vi se var det tar vägen!
sagogrynet skrev:En stor verktygslåda?
Det finns ju i alla storlekar, former och färger. (jag såg en rosa häromdagen om du gillar det..)
Åh, var finns en rosa?
millla skrev:
sagogrynet skrev:En stor verktygslåda?
Det finns ju i alla storlekar, former och färger. (jag såg en rosa häromdagen om du gillar det..)
Åh, var finns en rosa?
Jag såg den i någon tidning... en söndags/fredagsbilaga tror jag.
Den var lik den här..
Bild
Poffan skrev:En ryktlåda eller putsbox kanske?
139:- från Börjes men finns på de flesta hästaffärer.
Bild
:iagree: Jag har nått liknande och den funkar bra :)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?