Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Läser en kurs på Linköpings universitet just nu om ull - någon som läst den?
Hur som helst så är jag på jakt efter stumpar av ullgarn, alla kvaliteter. Någon som har något som bara ligger? Givetvis mot rimlig betalning....

Lite uppdatering: Någon som har bitar av vadmal? Ull till tovning? En bit av en fäll/skinn med ull kvar?
Senast redigerad av Axels mamma den lör feb 21, 2009 11:26, redigerad totalt 1 gånger.
Av Lynn
Jag har en del som bara ligger och skräpar. Jag får liksom inga idéer i huvudet när jag tittar på det. Om du vill kan jag inventera lite (och om du vill vara med på en träff så kan jag ta med det - såg att du bodde i närheten 8) )
Av Lynn
Nu har jag kollat vad jag vill bli av med :lol:

Lanett superwash 100 procent merino ull
3 nystan á 50 g, ljusgrön stickor nr 2½
2 nystan á 50 g, vanlig grön stickor nr 2½

Top wool superwash 100 procent ren ny ull
2 nystan á 50 g, varmt mörkröd stickor nr 4

Vill du att jag ska skicka en liten stump till dig på posten så att du kan se hur de ser ut? Pm:a i så fall med adress, så skickar jag :D

Och lycka till med krabaten i magen
Användarens profilbild
Av Axels mamma
ellla skrev:hur stora stumpar vill du ha??? Menar du 10 cm eller 10 meter?? Jag har en hel del ullgarn och ullfiber.
Tja, allt är av intresse. Kanske inte stumpar på under 10 cm....
Användarens profilbild
Av Axels mamma
Lynn skrev:Nu har jag kollat vad jag vill bli av med :lol:

Lanett superwash 100 procent merino ull
3 nystan á 50 g, ljusgrön stickor nr 2½
2 nystan á 50 g, vanlig grön stickor nr 2½

Top wool superwash 100 procent ren ny ull
2 nystan á 50 g, varmt mörkröd stickor nr 4

Vill du att jag ska skicka en liten stump till dig på posten så att du kan se hur de ser ut? Pm:a i så fall med adress, så skickar jag :D

Och lycka till med krabaten i magen
Vad vill du ha för nystanen?

Tack! Tror att den väntar lite, menman kan aldrig veta :wink:
Kan du pm:a din adress så skickar jag lite olika klippta bitar. Det blir lättare än att välja ut olika nystan för mig. Okej nästa fråga, vill du ha olika förger, eller olika kvaliteer?? Alså behöver du samma ullgarn i olika färg, eller vill du hellre ha olika sorters ullgarn?? Och, ska jag märka dem med vad det är??
ellla skrev:Kan du pm:a din adress så skickar jag lite olika klippta bitar. Det blir lättare än att välja ut olika nystan för mig. Okej nästa fråga, vill du ha olika förger, eller olika kvaliteer?? Alså behöver du samma ullgarn i olika färg, eller vill du hellre ha olika sorters ullgarn?? Och, ska jag märka dem med vad det är??
Jag kan skicka med lite olika ull typ till spinning med! om det är intressant? Och är der FÅR-ull eller ska jag stoppa ner alpacka med??

(jag vill också lösa en kurs om ull *avundsjuk*)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?