Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av melon
Lite snabbpyssel från en upptagen mamma:

Bild
Dante pratar ju inte än så hans tavla handlar bara om tecken.

Bild
Siri pratar desto mer...

Bild
Nyttigt!

Bild
En skål gjord av mattrasor och snöre.

Bild
Tetraväska till alvedon och bindor.

Bild
Användarens profilbild
Av melon
Knyttet & K skrev:Vad fint! Nedersta bilden var finast :loving:
Skålen var skitsnygg. Hur har du gjort den?
Virat mattrasor runt ett snöre och sen börjat vira dem i en liten cirkel och sytt ihop dem i skarven, runt runt runt och större och större. :lol:
Användarens profilbild
Av jazoo
melon skrev:
Virat mattrasor runt ett snöre och sen börjat vira dem i en liten cirkel och sytt ihop dem i skarven, runt runt runt och större och större. :lol:
:hmm: Jag fattar inte...

Men finfina grejer!!! :vågen:
Användarens profilbild
Av melon
jazoo skrev:
melon skrev:
Svårt att förklara... Förstår du bättre denna bilden?

Bild

Jag virar mattrasan runt snöret, liksom klär in den så att själva snöret inte syns. Sen snurrar jag ihop det invirade snöret ungefär som man virkar, eller virar ihop ett måttband tex. Och syr ihop så att det fäster i varandra (jag använde en bred trestegssicksack).
Användarens profilbild
Av glis
Fint! Kul att läsa om Dantes tecken också. De kunde varit Valdemars förutom att han inte har så stort teckenordföråd. I gengäld säger han TRE ord: tack-toooor, pappa och mamma. De kom i den ordningen...
Själv lägger jag ut alla pysselbilder i bloggen. Fast papperspyssel är eftersatt.
Användarens profilbild
Av miom
melon skrev:
jazoo skrev:
melon skrev:

Bild

Jag virar mattrasan runt snöret, liksom klär in den så att själva snöret inte syns. Sen snurrar jag ihop det invirade snöret ungefär som man virkar, eller virar ihop ett måttband tex. Och syr ihop så att det fäster i varandra (jag använde en bred trestegssicksack).
vad är det för snöre. nu blev jag inspirerad.
Användarens profilbild
Av melon
miom skrev:
melon skrev:
jazoo skrev:
melon skrev:

Bild

vad är det för snöre. nu blev jag inspirerad.
Flagglina från COOP :lol: Det måste vara ett tvinnat eller flätat snöre och inte ett massivt i plast annars är det nog inte så noga vilket det är.
Användarens profilbild
Av melon
glis skrev:Fint! Kul att läsa om Dantes tecken också. De kunde varit Valdemars förutom att han inte har så stort teckenordföråd. I gengäld säger han TRE ord: tack-toooor, pappa och mamma. De kom i den ordningen...
Själv lägger jag ut alla pysselbilder i bloggen. Fast papperspyssel är eftersatt.
Dante har börjat papegojhärma nu, men bara på tecken. Han har nog närmare 50 tecken i sitt teckenförråd nu :shock: men på dagis börjar de oroa sig om han ska glömma av att börja prata :lol: Jag är nöjd så länge han är tyst. :heart:

Kollar in din blogg!
Användarens profilbild
Av jazoo
melon skrev:
jazoo skrev:
melon skrev:

Bild

Aha! Nu fattar jag! :tumup: Tack!
Användarens profilbild
Av Sedum
Åh, vad söt hon är! :loving:
Jätte fina grejer! Älskar svamptyget. :-)
Användarens profilbild
Av Sedum
melon skrev:
glis skrev:Fint! Kul att läsa om Dantes tecken också. De kunde varit Valdemars förutom att han inte har så stort teckenordföråd. I gengäld säger han TRE ord: tack-toooor, pappa och mamma. De kom i den ordningen...
Dante har börjat papegojhärma nu, men bara på tecken. Han har nog närmare 50 tecken i sitt teckenförråd nu :shock: men på dagis börjar de oroa sig om han ska glömma av att börja prata :lol: Jag är nöjd så länge han är tyst. :heart:

Kollar in din blogg!
Hihi. *fniss* Ja, båda våra barn är ju jämngamla och här hemma är lillen lika tjötig som sin syrra... och mamma! 8) ;-) Så här hemma är svårt att få en syl i vädret. Var glad över tystnaden ett tag, det kommer! :wink:
Senast redigerad av Sedum den fre feb 20, 2009 19:01, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av Bina
Åhh vad fint du gjort melon :heart: och Siri är ju alldeles bedårande söt :loving: :heart:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?