Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av millla
Jag tror aldrig jag hört om någon här inne som har en Mysak men på Tradera dräller det av dom. Vad är det för sjal egentligen?
Användarens profilbild
Av nikolin
Det är en kvinna här i göteborg som syr och säljer barnkläder (jättefina o goa kläder! Mest trikå o velour) sen många år, sen ett par år gör hon trikåsjalar också. De är sydda i ganska tunn men stadig trikå. Bra om man vill ha en lite svalare trikåsjal.

Kanske inte känns som nån lyxsjal men helt ok o prisvärt tycker jag.

Jag har hört att hon har börjat göra sjalar av tjockare o mjukare trikå nu med. :wink:

Kläderna o eventuellt nån sjal finns bla på Glädjebubblan, ett fik i gbg, och på hennes hemsida, minns inte adressen men mmh barnkläder, nånting. :hmm:
Användarens profilbild
Av nikolin
Becka82 ursäkta, jag såg inte länken först!

Fast mysak har inget med ebbiewear att göra?
Användarens profilbild
Av millla
Tack till er som svarat!
Användarens profilbild
Av Linda76
Funderade på en mysak.
Hittade den på tradera och den ser mjuk och ganska tunn.

Priset var ju också lite roligare än en del andra.

Behöver ju en tunnare sjal när jag får bebis till sommaren.

Sökte fram hemsidan till hon som gör den för mer info, men kände kanske inte att den gav så mycket mer än annonserna.
http://www.mmhbarnklader.com/
Användarens profilbild
Av Beckah82
Monique29 skrev:Inlägget raderat.
/Moderator

Låter ju mer som att du ogillar sömmerskan/säljaren och inte sjalen så det känns lite dumt att du skriver att du inte gillar Mysak. Sjalen är det verkligen inget fel på. Tvärt om tycker jag att det är en jättebra trikåsjal.
Användarens profilbild
Av Linda76
Jag köpte en Mysak i våras till min då ofödda bebis.
Lovade i någon tråd att återkomma när jag provat den, men sedan Emilia föddes har det inte blivit mycket internet alls.

Har burit Emilia i den i sommar dagligen, och jag är jättenöjd. Tittar just nu på att komplettera med en Mysak till fast i annan färg för att kunna växla.

Den känns lite stadigare än en del andra trikåsjalar jag provat. Lagom tunn för att kunna bära även på sommaren, fast lite jobbig de varmaste sommardagarna. Men ändå stabil, har även burit Casper som är större (1,5år och väger ca 12kg) och han sitter lika bra i den med.
Användarens profilbild
Av loppatoppa
Har oxå en mysak här. Använde den mkt innan jag köpte min gauze. Har ingen annan trikåsjal att jämföra med men var/är nöjd m den!
Användarens profilbild
Av Monique29
Tog bort mitt inlägg.
Känner att det var taskigt mot Marianne.
Jag hade inte hört hennes sida och tog automatiskt en annans.
Dumt :oops:

Förlåt att jag var så plump och snabb (drabbade).
Ska akta mig framöver. :heart:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?