Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Silverälva
För min gamla oranga huskvarna har jättepajat och jag är högst tveksam till att betala över 700 för att laga skrället.

Vad gör jag?
Vad ska man ha?
Vågar man köpa beg igen?

Jag har en overlock, en husky.... men behöver ju en vanlig maskin med. Och jag är icke miljonär eller ens lite rik nu.

Vilka maskiner kan man lita på? Och vart hittar jag en?
Användarens profilbild
Av Silverälva
naimiez skrev:vet att kaja skall sälja något men vad :hmm: hör med henne....jag har en Husqvarna Viking Daisy jag är nöjd med.....3000 tror jag jag betalade.....här verkar de ha rea ;-)
Muhum!
Användarens profilbild
Av Kaja
Du, dedär är eftertraktade! De går för höga priser begagnat, eftersom de är sådana trotjänare. Jag har sett flera med nyare maskiner som säljer dem och köper en 2000.

Laga! :this:

Eller uppgradera dig och köp en jättecool och fiffig maskin av en snäll sjalbarnare... 8)
Användarens profilbild
Av Silverälva
Kaja skrev:Du, dedär är eftertraktade! De går för höga priser begagnat, eftersom de är sådana trotjänare. Jag har sett flera med nyare maskiner som säljer dem och köper en 2000.

Eller uppgradera dig och köp en jättecool och fiffig maskin av en snäll sjalbarnare... 8)

Om du bara visste hur gärna jag skulle köpa din :love:
Användarens profilbild
Av Kaja
mist skrev:
Kaja skrev:Du, dedär är eftertraktade! De går för höga priser begagnat, eftersom de är sådana trotjänare. Jag har sett flera med nyare maskiner som säljer dem och köper en 2000.

Om du bara visste hur gärna jag skulle köpa din :love:
Den står och väntar på dig. Du kanske kan spara och återkomma om någon månad. Den går ingenstans... :dansar:
Användarens profilbild
Av teres
Om du köper en nyare maskin så är det för att gamla huskvarnor inte är så bra på trikå, men deras raksöm går ofta inte av för hackor. Jag har en gammal zigzag som jag använder som extra maskin. Det kan väl vara värt pengarna för att laga den, se annars till att du får bra betalt för den.
Användarens profilbild
Av Silverälva
florin skrev:mist: LAGA!!!!!!!!!!!! Köper du en ny maskin så måste du upp i många tusenlappar för att få en lika bra som den du har idag.
Jag tror att ni har övertalat mig! En ny är ju faktiskt så himla skitdyr...
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?