Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av ZaZi
fantasiflicka skrev:Åååh, hon är så fin, så fin kära Signis! :heart:

Och byxorna, jaaaa, OM jag någon gång startar den där efterlängtade butiken med barnkläder m m då kan du väl sälja hos mig??? :lol: :D
Signis är fin & snabb! :lol: (Gissa varför maken får följa med på söndag. 8) )

& startar du någonsin din efterlängtade butik så vore det en ära för mig att sälja där! :wink:

Bina skrev:
Grattis på namnsdagen!
Tack! :rodna: :heart:

Lycke skrev:
Åh, det är det tyget som jag sytt en örklädesklänning till Svesis av! Det är skitfint som klädestyg!
Jag såg ju Svea i den på Lyckefesten! Hon var så bedårande. :heart: Men det känns som om sommaren aldrig kommer så jag satsade på långbrallor i stället för klänning. :lol: (tyget räcker kanske till en klänning också 8) )

florin skrev:
Nu måste du skaffa en sy-blogg, du är ju jätte duktigt ju

Tack!
Men det där med blogg får nog vänta... Jag har fått för mig att jag inte är någon blogg-människa. :lol:
Användarens profilbild
Av ZaZi
Gurli skrev:Näj vad fina. Vilket lyxliv hon lever den där Sigge, med en morsa som syr som en gud.
Tack vännen. :rodna:
Ja, lyxen av hemskräddat och lassvis med kärlek kan jag erbjuda henne. Alltid något när det ekar bedrövligt tomt i spargrisen. :wink:
Användarens profilbild
Av Clifford
ZaZi-blogg! ZaZi-blogg! ZaZi-blogg! :rock: :rock: :rock: Kan du sitta och blajja på SB så kan du blogg-blajja också :wink:
Användarens profilbild
Av ZaZi
Pernilla J skrev:ZaZi-blogg! ZaZi-blogg! ZaZi-blogg! :rock: :rock: :rock: Kan du sitta och blajja på SB så kan du blogg-blajja också :wink:
Jo men det är ju det jag är rädd för... jag skulle ju bli fjättrad vid datorn (alltså i ännu större utsträckning än jag är nu. :oops: :roll: ) & maken skulle nog börja vifta lite med skilsmässohandlingarna...
Användarens profilbild
Av Edith
Underbara byxor! :love:
Användarens profilbild
Av Clifford
ZaZi skrev:
Pernilla J skrev:ZaZi-blogg! ZaZi-blogg! ZaZi-blogg! :rock: :rock: :rock: Kan du sitta och blajja på SB så kan du blogg-blajja också :wink:
Jo men det är ju det jag är rädd för... jag skulle ju bli fjättrad vid datorn (alltså i ännu större utsträckning än jag är nu. :oops: :roll: ) & maken skulle nog börja vifta lite med skilsmässohandlingarna...
Äach då! Vifta lite tillbaka med en spetstrosa eller nått, så att han håller sig på mattan. Börja blogga! Jag har tre bloggar och skriver just nu på mitt tredje bokprojekt, så att Per inte har slängt ut mig beror enbart på min extremt goda förmåga att vifta tillbaka. Typ. :roll:
Användarens profilbild
Av korell
Alltså, allt du syr och visar bilder på är bara så snyggt! Du är jätteduktig :D
Användarens profilbild
Av fantasiflicka
jag röstar, även jag, för en Zazi-blogg, men itne på bekostnad av ert äktenskap! :shock: 8)
Användarens profilbild
Av sarahlc
:vågen: underbara, underbara, underbara brallor!
Användarens profilbild
Av Kotten
...å nej...precis när jag hade vaknat ur den förra koman...
Användarens profilbild
Av Camilla74
Wow, vilka supercoola brallor! :whut:
Användarens profilbild
Av pejgan
*gnäll* jag kan inte se dem *snyft*
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?