Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Tiaramoll
Jag söker efter mönster på tröjor och klänningar med "snea" ärmar, ni vet sådär så att ärmen går upp över axeln liksom.
Någon kan sälja nåt mönster? Eller tipsa om vart mönstret kan köpas?

Behöver klänning från strl 80 och uppåt, tröja från strl 98 och uppåt.

Mönster på tajts är också välkommet i samma storlekar.
Av lilla trasdockan
du menar raglan (eller hur det stavs) ärm.

har en ottobre tidning med nå sånt mönster, ska se om jag hittar nå mönster papper så kan jag rita av.

annars är det enkelt att rita av från en redan färdig tröja, likadant med byxor.
Av Tiaramoll
Alecsandra skrev:du menar raglan (eller hur det stavs) ärm.

har en ottobre tidning med nå sånt mönster, ska se om jag hittar nå mönster papper så kan jag rita av.

annars är det enkelt att rita av från en redan färdig tröja, likadant med byxor.
Funderade på att rita av kläder, hittar bara en raglan tröja med vrigning här hemma, vill ha med rund hals. Fat det kanske man man justera när man ritar? :hmm: Å så ska man ju ha tid till konstruktionen också.
Av lilla trasdockan
man kan ju rita av den tröjan å sen rita annan ringning på den, antingen på fri hand eller med hjälp av en tröja som har den ringning man vill ha. det tar inte så lång tid att rita av å klippa. har gjort så med bodysar å byxor, å det gick på ca 1h från att jag börja rita till klart plagg
Användarens profilbild
Av Kristina
nevermind, jag såg inte att andra redan hade svarat exakt samma som jag skrev... :roll:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?