Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Vi häruppe har ju en e-postlista för att samordna lite med träffar och så, har en del sjalare som inte är så aktiva på SB, och genom listan är man säker på att nå alla. Hur gör ni andra ute i landet med träffar och har ni lokala epostlistor också? *nyfiken och med för mycket fritid?* (fritidsdelen var ironi, OBS :lol:)
Av eamane
Vi håller på att ordna en nu med lapp på bvc och muntlig spridning men epostlistor vore ju en perfekt idé till nästa gång!
Användarens profilbild
Av MiaMaria
Här i Övik har vi epostlista också men för det mesta bestämmer vi träff genom FL. =)
Användarens profilbild
Av April
Det enda som jag tycker är lite synd med listor, är att alla inte får möjligheten att se dem. Är man ny, så missar man kanske? :mitvit:

Kram
Användarens profilbild
Av marlene
April skrev:Det enda som jag tycker är lite synd med listor, är att alla inte får möjligheten att se dem. Är man ny, så missar man kanske? :mitvit:

Kram
Man kanske kan ha en klistrad tråd under bärsjalsträffar där man kan skriva orten/staden som rubrik och sen Vi brukar träffas och har en mallinglista, välkommen in på mallinglistan@blabla.se. Eller om det blir många trådar kan man ju bara ha en tråd med alla orter/städer i
Användarens profilbild
Av Helen
Det går väl att fixa april :wink: Någon klistrad del under sjalträffarna eller nått.

Själv höll jag på att missa en träff på lekplatsen utanför butiken helt enkelt för att jag inte hinner med att kolla allt på SB.
Visserligen tror jag att någon skulle ha stoppat in näsan och sagt till, men då hade förmodligen resten av familjen missat.

Jag tror att man ganska snabbt får del av den informationen i alla fall. Om någon skriver ett meddelande om att träffas är jag säker på att infon dyker upp. Jag tycker det är ett bra kompliment till sjalbarns trådar om träffar för oss som inte alltid hinner kolla allt.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?