- sön feb 15, 2009 09:51
Fats jag vill inte vara utan dom heller
En dag vill nog dottern ha dom och stämpla med skulle jag tro, om inte annat...
Och andras spillpapper är mycket roligare än ens egna!
Här i veckan har jag rotat igenom mina högar med tyger, för att se om något passar. Hittade en hel del faktiskt
Ett annat bra tips är att använda barnens gamla kläder. Iaf hemma hos oss blir tröjor/bodys (främst) fläckiga. Men jag klipper ut mönstret/dekorationer/text och använder. Ett smidigt sätt att spara pengar och att återanvända. Är det ett fint tyg funkar ju i regel hela bakstycket på tröjan att använda.
glis skrev:Jag pysslar gärna kort. Senast i torsdags hade vi kortpysslarkväll på jobbet. Jättemysigt och trevligt förutom att det är praktiskt att låna andras stämplar och pappersspill...Det ÄR smidigt! Jag har köpt en massa stämplar, men de ligger mest

Och andras spillpapper är mycket roligare än ens egna!
Här i veckan har jag rotat igenom mina högar med tyger, för att se om något passar. Hittade en hel del faktiskt

Ett annat bra tips är att använda barnens gamla kläder. Iaf hemma hos oss blir tröjor/bodys (främst) fläckiga. Men jag klipper ut mönstret/dekorationer/text och använder. Ett smidigt sätt att spara pengar och att återanvända. Är det ett fint tyg funkar ju i regel hela bakstycket på tröjan att använda.
Stor -05 mellan -08 liten -10 mini -12