Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av telistant
Vår röda manduca som vi köpte för 11 månader sedan håller på att gå sönder :shock: !

Vi har visserligen använt den nästan dagligen men inte alltid så långa stunder (oftast till och från dagis, några hundra m).

Där ena axelbandet fäster i ryggpanelen har det börjat fransa upp i tyget på axelbandet och på insidan av samma axelband är det ett hål. På avbärarbältet är det hål på tyget på ett ställe och på väg att bli hål på flera ställen till.

Vi har tvättat den två gånger enligt anvisningarna (och då fällde den massor av färg och det beiga blev rosa)

Ska inte en sele hålla längre än ett år? Ska vi reklamera selen. Jag beställde den 080313

Hur ser era manducor eller andra selar ut efter ett år eller mer?
Användarens profilbild
Av miom
Vår Ergo håller också på att rasa ihop efter ungefär ett års användning. Då har vi inte ens använt den dagligen men nästan. :?
Av Emmiez
oj ja tycker det verkar konstigt, den borde hålla längre..

min ergo ser fin ut och den är 1,5 tror jag. Enda som är fel är att lappen med tvättråden har lossat, den sitter på insidan av midjebältet.
selen har använts i princip dagligen sen i somras och mycket innan dess också.
Användarens profilbild
Av vovvemor
Jag tycker också att det känns som att det är lite för kort tid...

Vår ERGO denim som nu är precis två år gammal håller bokstavligen på att falla i bitar och är så tunnsliten och sönder att stoppningen tittar fram både här och där... Skäms lite för att visa mig ute i den. :wink: Vet inte om den ens är tvättad någon gång, men den är mycket välanvänd. Jag tycker egentligen att det är lite för kort tid, för de första slitningstecknen kom när den var knappt ett år och efter ett och ett halvt var det stora hål. De borde ju vara gjorda för att användas... :?
Användarens profilbild
Av telistant
Sannasmamma skrev:jag hade alltså reklamerat. elva månader är väldigt kort tid.
Ja, jag måste nog göra det! Fortsätter axelbandet att fransa sig blir den ju farlig.
Användarens profilbild
Av Mirjam
SQ skrev:Ovan nämnda selar ska ju kunna användas från det att barnet är nyfött upptill ca 4 års ålder. Så jag anser att en sele ska hålla, och hålla sig fin minst så länge!
:iagree:

Vår ergo är två år och ser ut som ny, fast flitigt använd var den nog max ett år, nu används den bara ibland.
Användarens profilbild
Av zingo
Reklamera, det skulle jag göra iaf!
Användarens profilbild
Av Bina
Bubbi skrev:Vi har en beco som använts flitigt, dagligen i över ett år, och den ser i stort sett ny ut fortfarande.
Ja - samma här :roll:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?