Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Smurfstrumpan
Hej! Jag undrar om någon har erfarenhet av Ergon med spädbarnsinlägget? Såg en instruktionsfilm där de visade hur man ska använda den, och det såg inte ut som att bebben låg särskilt bra? Vi har en Ergo sen innan, och väntar andra barnet. Jag har beställt en sjal också, men sambon är inte så sugen på detta med sjal. Så då tänkte vi kanske beställa ett inlägg till Ergon så kan han bära med den i början. Men både han och jag blev tveksamma när vi såg videon. Jag funderar på att övertyga honom om sjalens förträfflighet istället, när jag har fått den. Eller är det kanske inte så illa med spädbarnsinlägget som det såg ut? Det är ju bättre att han bär oftare i Ergon än kanske inte alls med sjalen tänker jag...
Användarens profilbild
Av MilanE
Vi provade när lillan var nyfödd men jag tyckte inte det var riktigt bra, tyckte inte hon satt perfekt varken i grodposition eller sådär halvliggande som man kan ha dem. Jag valde att bära i sjal istället eftersom hon satt så mkt bättre och det var mysigare. Då tycker jag becon o manducan är bättre alternativ, men jag förstår att ni gärna använder ergon eftersom ni redan har en.
Av Smurfstrumpan
Okej, ja, jag ska börja med att försöka sälja in detta med sjal till sambon, sen kanske vi skaffar ett spädbarnsinlägg också, de är ju inte så värst dyra ändå. Men då vet jag att det kan funka med grodposition också, det där halvliggandes såg inte så skönt ut :-(
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?