Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Jemmah
Det här påslakanet har jag sparat från slutet av 70-talet. Jag älskar färgerna, men jag vet inte vad jag ska använda det till. Sy kan jag inte heller, utom gardiner och mei tai, men det är kanske dags att lära sig nåt nytt.
(55.43 KiB) Nerladdad 575 gånger
Några förslag, ni som syr och pysslar? :D
Användarens profilbild
Av Jemmah
Beckah82 skrev:jag ser vrålsnygga muddbyxor och en jättefin liten klänning
Jag ser nog också något sånt, önskar bara att jag kunde sy lite bättre 8)
Användarens profilbild
Av Jemmah
Mamma skulle dö om barnen kom i kläder av det där förresten :mrgreen:
Hon har alltid undrat varför jag inte slängt det, det har hängt med flytt efter flytt.
Användarens profilbild
Av Annika E
En stor mysig sittkudde till barnen?
Användarens profilbild
Av AnnaBanana
det kan ju bli precis vad som helst, så himla snyggt det var! om det var mitt skulle jag nog börja med en fodrad vårjacka, ett par hängselbyxor och en klänning, men det räcker ju till massor om det är ett fullstort påslakan.
Användarens profilbild
Av Jemmah
AnnaBanana skrev:det kan ju bli precis vad som helst, så himla snyggt det var! om det var mitt skulle jag nog börja med en fodrad vårjacka, ett par hängselbyxor och en klänning, men det räcker ju till massor om det är ett fullstort påslakan.
Det låter som om du kan sy :lol: Skulle säkert bli jättefint alltihop :loving:
CrazyMagpie skrev:Kanske kan det bli ena sidan på ett mysigt, quiltat täcke?

Påslakan till barnen låter också trevligt, eller kanske sånna enkla, tunna sommarskojrtor/tunikor? :D
Ett täcke skulle kunna funka. Barnpåslakan däremot har vi aldrig använt, vi har gått från samsovning till fullstort täcke direkt med storebror, så vi har tex ett fint John Blund liggandes redan...

enkla, tunna sommarskojrtor/tunikor - det är nog något sådant mönster jag får leta efter

eller efter någon som kan sy

Tack för alla tips, jag tar gärna emot ännu fler!
Användarens profilbild
Av AnnaBanana
Ett tips är att låna "Sy till barnen 0-4 år" av Elisabeth-nånting (tror jag hon heter) på biblan, där finns väldigt enkla modeller i retro-stil som ändå är väldigt trevliga. Lycka till och glöm inte visa bilder sen :D
Av Marine78
AnnaBanana skrev:Ett tips är att låna "Sy till barnen 0-4 år" av Elisabeth-nånting (tror jag hon heter) på biblan, där finns väldigt enkla modeller i retro-stil som ändå är väldigt trevliga. Lycka till och glöm inte visa bilder sen :D
Elsbeth Gynther fast jag är inte helt säker på stavningen
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?