Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Mamma till 3!!
Hej...är det nån som vet var man kan hitta nån bra beskrivning på Manduca?Jag kan verkligen inte få till den bra,får jätteont i axlarna när jag bär min nyfödda son.Ergon var ju jättelätt att ändra axelbanden när den satt på och jag blir inte klok på hur man ska knäppa ryggspännet lättast.Håller på o krånglar ihjäl mig när det ska knäppas :roll:
Nån som kan hjälpa mig...så jag kan :roll: använda min kära sele :oops:
Användarens profilbild
Av babette
Man får komma ihåg hur långa axelbanden måste vara! Det är svårt att justera dem på den översta men spännena som sitter nere vid barnets ben går lått att justera när bebben sitter i. med mittbandet som ju blir krångligt att justera när det hamnar mitt emellan skuldrorna, gjorde jag såhär. Innan du tar på dig selen så dra ut det spännet till max, då kan man dra ner det lite samtidigt som man så vig som man kan göra sig, knäpper och sen drar åt!! :wink:
Om du får ont i axlarna kanske det är för att du borde dra åt höftbandet lite mer eller dra åt mittbandet mellan axelremmarna. Det lilla bandet avlastar ganska mycket tycker jag.
Lycka till!!!
Av Maria Segedi
Jag gör en grej som ingen annan tycks göra...jag har mittbandet redan knäppt för magbärning av litet barn eller rygg. Då kan jag bara trä det över huvudet och båda axelbanden följer med. Sedan knäpper jag ju oftast i kors pch då har spännet ingen funktion men smidigast hålla det knäppt ändå. Midjebandet behöver inte vara på höften. På små barn i spädbarnsinsats som ska sitta högt upp på dig är det skönast ha midjebandet i just midjan!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?