Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Emmamedhunden
Jag kunde inte motstå en gammal Brio sitt, med nästan liggläge i mörkblå manchester förra v. på Röda Korset! (min 2a fyndade vagn därifrån! :lol: )

Och det var tur det! Förr nu har Knorren pajat! :evil: Sitt läget går bara att ha i ligg läge och det blir som en uppåtknöl under Fs rygg... :(

Eftersom Brion har stumma rätt små hjul så är det Enormt jobbigt att dra den här i snön :wink: ja bra träning, visst! Men inte för mitt humör!

Knorrhjulen passade på vagnen! :vågen: MEN, då är brions broms ivägen, som är fastsatt i hela underedeskorgen. En för övrigt jättebra stor korg och en säker bra broms som slår till på båda bakhjulen.

Nån som har tips på hur jag ska lösa det med bromsen, utan att ha sönder vagnen alltför mycket, det är ju synd på en sån fin orginalvagn!
Bild

Bild
här är bromsen i ej bromsat läge. Knorrhjulen är ju större och hamnar med däcket i broms"stången"
Kan man böja eller förlänga och böja bromsen så att man fortfarande kan bromsa vagnen?
Av lilla trasdockan
har du en svetts så e de ju lätt fixat, kapa nere vid böjen å förläng så promspiggen hamnar i lagom höjd
Användarens profilbild
Av Emmamedhunden
Alecsandra skrev:har du en svetts så e de ju lätt fixat, kapa nere vid böjen å förläng så promspiggen hamnar i lagom höjd

pcis vad jag tänkt måste vara enda lösningen... om det går och svetsa i... men det borde det väl? Om det inte är aluminium?
men om man vill sätta på orginalhjulen igen? Då måste man gör om igen?
Men kommer man det? :?
Användarens profilbild
Av imsel
Har dom sådär fina vagnar på Röda korset?!! :whut:

Har inget tips...blev bara förvånad att det finns så fina vagnar där..
Vad är den andra vagnen för nån om man får fråga :roll:
Har ju själv några vagnar från 70 och 80-talet.. Men dom är inte köpta i Kiruna.
Användarens profilbild
Av SoFaD
åh, en sån vagn hade jag när jag var liten fast grön. nu har jag köpt en i nån grön plysch (liggdelen) o blå plysch (sittdelen) men den har stora vita hjul. vilken e nyast då tro? de med svarta små hjul o manchester, eller de med plysch o stora vita hjul? *nollkoll* fina e de iaf!! hoppas du får till det med bromsen!!
Användarens profilbild
Av Emmamedhunden
Alecsandra skrev:eler så gör du som de e på kryckor, där de går å ställa in längd
Smart! Låter lite komplicerat, men det ska jag klura på! :D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?