Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av corona
Jag känner mig så peppad den här månaden...blev supernöjd med "recykling".
Vet inte vad jag ska hitta på, men det känns som att möjligheterna är oändligt många.. :app:
jag har redan fått mitt paket :app: tack fryle för de jättefina pannlapparna och matchande påsförvaring :heart: om jag förstod rätt är det tovad ylle i pannlapparna, de känns verkligen gedigna och som att de står emot också de varmaste plåtar. tyget passar ju jättebra när man bor i ett torp som vi gör, där fick du till det bra :tumup:

jag lovar att lägga in en bild så att alla får se, jag måste bara hitta vår kamera men den kan inte vara så långt borta.
Användarens profilbild
Av Fryle
AnnaBanana skrev:jag har redan fått mitt paket :app: tack fryle för de jättefina pannlapparna och matchande påsförvaring :heart: om jag förstod rätt är det tovad ylle i pannlapparna, de känns verkligen gedigna och som att de står emot också de varmaste plåtar. tyget passar ju jättebra när man bor i ett torp som vi gör, där fick du till det bra :tumup:

jag lovar att lägga in en bild så att alla får se, jag måste bara hitta vår kamera men den kan inte vara så långt borta.
Kul att du gillade kökspaketet. Ja, det är tovad ull (-tröja) i grytlapparna, hoppas de isolerar bra. Här är en bild på det jag skickade:
Bild
Användarens profilbild
Av Annika80
Åh en som redan har skickat.
Jag har kommit på en idé och har börjat lite smått, blir inget avancerat, en sak jag har gjort till oss innan.
Materialet kommer från två gamla örngott och ett kuddfodral :lol:
Förhoppningsvis kommer de till användning..... :wink:
Senast redigerad av Annika80 den lör feb 14, 2009 10:09, redigerad totalt 1 gånger.
Av Britt
Annika80 skrev:
Maddemoa skrev:Smygtitt :wink:
Bild
Det där såg annorlunda ut, vad kan det vara :hmm:
Jag vet :D !
Tack snälla Maddemoa (det var ett jättefint underlägg med multifunktion)!
Britt skrev:
Annika80 skrev:
Bild
Åhp - du, mulitfunktion... det lät spännande! :D Kan man kanske få höra vilken funktion?! 8)
Användarens profilbild
Av Grönöga
Lilla07 skrev:
corona skrev:
Sia skrev:
Lilla07 skrev: Jag var med på pysselbytet januari till barnen. Det var roligt att göra och jag fick underbart byte tillbaks. Dock tappade jag lusten att vara med i februari eftersom det var så mycket inlägg om att man tyckte sig själv vara dålig. Dock kanske det är mitt fel som nog började de tankarna eftersom det var mitt första byte men ändå. Jag ser så mycket fint och kreativt här så jag blir superinspirerad, jag återkommer nog till ett annat byte längre fram. Men i februari tror jag att jag snor idéen och bara gör återvinning till mig själv!
Förlåt :oops:
Det var inte meningen att förstöra hela pysselbytesglädjen med mitt gnäll,
ska aldrig göra så igen. Det var tarvlit av mig, både mot alla andra och mot mig själv....
Jag gnällde en del jag också...
Förlåt... :oops:
Förlåt jag också, för jag var ju den som började... Visste inte vad jag startade. Men - vi alla kan alltid lära av det här. Jag är som sagt superinspirerad av allt pysslat jag ser här på forumet, så ingen av oss behöver misströsta, kreativiteten lever!!

Vill också be om ursäkt för mitt gnäll och allmäna neggotankar. Jag har en förmåga att låta det gå för långt.. :oops: Är inte med i det här bytet men är sugen på nästa, men ska absolut se till att skärpa mig på gnällsidan till dess!

Det är verkligen jättespännande att se vad som blir till i sann recyklingsanda här! Det börjar klia i fingrarna!
Av Britt
CrazyMagpie skrev:
Britt skrev:
Annika80 skrev:
Bild
Åhp - du, mulitfunktion... det lät spännande! :D Kan man kanske få höra vilken funktion?! 8)
Du bor ju i närheten och kan komma och kika... Det var förresten länge sen vi sågs nu. Var tar tiden vägen?

Och multifunktion kan betyda allt från grytunderlägg till sittdyna i pulkan...
Användarens profilbild
Av Fryle
Maddemoa skrev:Här kommer en bild!
Hoppas att den kommit till nytta.
Bild
Ser jättefint ut! (och praktiskt)
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 10
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?