Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av amani
Jag och 10 månaders dottern gillar manducan och den är toppen att bära på ryggen. Hon kan röra lite på armarna och greja med spännena när jag inte rör mig tillräckligt snabbt och det inte finns något att titta på.
MEN mina fina sjalar bara ligger där för vi har itne fått till det med ryggknyt riktigt. Eller rättare sagt hon blir arg av att hennes armar sitter fast och sen lyckas hon få ut dem och det blir rätt svajigt och jag vågar inte ha henne kvar. Finns det någon knytning som är extra bra för armviftarbarn eller måste jag köra med manducan resten av bärtiden ;)
Användarens profilbild
Av mari_tres
Det som funkade bäst för oss i värsta armviftaråldern var ryggsäck, med riktigkt åtdragen överkant :wink: Då kan de vifta hur mycket som hellst men de sitter där de sitter iallafall och inte kan de luta sig bakåt heller :D
Användarens profilbild
Av amani
Joo jag testade faktiskt ryggsäck häromdagen och jag gjorde nog nybörjarmisstaget att knyta för löst men när jag spände åt mer kändes det mycket bättre. och hon viftade faktiskt, det är nog bara jag som får vänja mig först och vara säker på att hon inte ramlar ;) eller så kanske jag får knyta upp henne i sjalen när hon inte är så pigg haha
Användarens profilbild
Av diddeldi
jag brukar låta armarna vara utanför smokingbältet redan när jag knyter, och drar åt ordentligt med tyget upp i armhålorna på barnet. sen får de ha armarna fria under kryssdelarna, då blir det ändå rätt mycket utrymme att röra på armarna så det brukar oftast godkännas.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?