Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av schmut
ute på Österlen. bär lillan i sjal. ser en mamma med vad som ser ut som en ergo denim. tänker till och går fram för att hälsa. det känns ju som att skåningar med sjal, de finns alla här och känner varandra!
ska precis säga Hej när hon tilltalar mig på engelska...

jag är så sjalstörd att jag glömde bort att det fanns turister och att de turisterna också må sjala lugnt. :oops:

(men eftersom det inte finns något mer pinsamt att glo ut en sjalare för att sedan inse att man pratar med dem här, så kommer nog mitt misstag upprepas)
Användarens profilbild
Av Helma
8)
Användarens profilbild
Av Anso
:lol: :lol: Det där känner jag igen....
"Titta, där går en av "oss"!!!! :eld:
Användarens profilbild
Av emelie
:lol:

Ja, det känns nästan otänkbart att se tex en Ergo o bäraren inte skulle ha inlog på Sjalbarn... 8)
Användarens profilbild
Av Delfinen_78
Ja, jag höll nästan på att överfalla ett par tyska med svart/cranberry Ergo när jag stötte på dem inne i en affär här i stan för ett par veckor sedan ... men när jag upptäckte att de inte var svenskar så avstod jag (var ju dessutom inkognito utan både barn & sjal/sele)
Användarens profilbild
Av Jennelii
När jag var i Sthlm satt jag inne på Indiska och tittade på när en tjej försökte få på sig en ergo och det såg så obekvämt ut o mittenspännet satt för långt ner o hon som hjälpte henne stod o rökte o såg inte ut att fatta nåt....så jag gick ut o log o sa att om ni gör si o så så blir det nog skönare men dom pratade finska o fattade inget.. jag pekade o till slut ändrade jag grejen själv, medans jag hela tiden försökte le snällt så dom inte skulle tro att jag var nån besserwisser :oops: Men hon blev glad iaf... Självklart tror man ju att alla är från Sverige =)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?