Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av zmurfan
teres skrev:är inte du med?
Nix. Hade ingen idé om vad jag skulle göra denna gången så jag stod över. Igen. :)
Användarens profilbild
Av Humle
zmurfan skrev:
Nix. Hade ingen idé om vad jag skulle göra denna gången så jag stod över. Igen. :)
Tack vår samordnare zmurfan för att du lägger ner arbete på byten ändå.
Användarens profilbild
Av zmurfan
Humle skrev:
zmurfan skrev:
Det är ju skoj ju!
zmurfan skrev:
Humle skrev:
zmurfan skrev:
Det är ju skoj ju!
Instämmer. Verkligen supersnällt och bra att du administrerar.

Jag var med på pysselbytet januari till barnen. Det var roligt att göra och jag fick underbart byte tillbaks. Dock tappade jag lusten att vara med i februari eftersom det var så mycket inlägg om att man tyckte sig själv vara dålig. Dock kanske det är mitt fel som nog började de tankarna eftersom det var mitt första byte men ändå. Jag ser så mycket fint och kreativt här så jag blir superinspirerad, jag återkommer nog till ett annat byte längre fram. Men i februari tror jag att jag snor idéen och bara gör återvinning till mig själv!
Användarens profilbild
Av Fryle
Idag fick jag en stund över och förfärdigade mitt byte. Förhoppningsvis kommer det iväg imorgon. Jag är väl medveten om att mina alster på intet sätt är perfekta, framförallt när det gäller sömnaden. De är dock fullt användbara och jag tycker att tyget är fint. Min byteskompis har långt mer sömnadstalang än jag och jag vet att hon själv gör finare saker än hon nu får av mig. Ändå känns det ok.

Min önskan är att det inte blir som det ibland är i bytestrådarna, att folk ojar sig över sin ångest att ha skickat något mindre fint än andra eller än vad man fått. Alla gör utifrån sin förmåga och jag önskar att vi inte hamnar i en spiral där man ska bräcka varandra med sina alster.

Här är materialet jag använt: En gammal barnkammargardin och en av min fars ylletröjor som råkat ut för ett missöde i tvättmaskinen.

Bild
Användarens profilbild
Av teres
håller med dig, det är ju ingen tävling? Tycker det är kul att få göra något åt någon annan, få testa något sedan få något som någon annan gjort till mig, spännande att få se andras ideer.
Fryle skrev: Min önskan är att det inte blir som det ibland är i bytestrådarna, att folk ojar sig över sin ångest att ha skickat något mindre fint än andra eller än vad man fått. Alla gör utifrån sin förmåga och jag önskar att vi inte hamnar i en spiral där man ska bräcka varandra med sina alster.
bra talat :tumup: (detta är mitt första byte så jag skulle nog lätt kunna hänga på ojandet) jag börjar också bli klar men jag missade att fota materialet jag använder, men jag kan avslöja att det är några diskhanddukar som följde med torpet vi bor i. jag har sparat dem eftersom jag tycker att de är vackra i både färgerna och mönstren. hittills är jag riktigt nöjd med resultatet :D
Av Sia
Lilla07 skrev: Jag var med på pysselbytet januari till barnen. Det var roligt att göra och jag fick underbart byte tillbaks. Dock tappade jag lusten att vara med i februari eftersom det var så mycket inlägg om att man tyckte sig själv vara dålig. Dock kanske det är mitt fel som nog började de tankarna eftersom det var mitt första byte men ändå. Jag ser så mycket fint och kreativt här så jag blir superinspirerad, jag återkommer nog till ett annat byte längre fram. Men i februari tror jag att jag snor idéen och bara gör återvinning till mig själv!
Förlåt :oops:
Det var inte meningen att förstöra hela pysselbytesglädjen med mitt gnäll,
ska aldrig göra så igen. Det var tarvlit av mig, både mot alla andra och mot mig själv....
Av corona
Sia skrev:
Lilla07 skrev: Jag var med på pysselbytet januari till barnen. Det var roligt att göra och jag fick underbart byte tillbaks. Dock tappade jag lusten att vara med i februari eftersom det var så mycket inlägg om att man tyckte sig själv vara dålig. Dock kanske det är mitt fel som nog började de tankarna eftersom det var mitt första byte men ändå. Jag ser så mycket fint och kreativt här så jag blir superinspirerad, jag återkommer nog till ett annat byte längre fram. Men i februari tror jag att jag snor idéen och bara gör återvinning till mig själv!
ska aldrig göra så igen. Det var tarvlit av mig, både mot alla andra och mot mig själv....
Jag gnällde en del jag också...
Förlåt... :oops:
Användarens profilbild
Av Fryle
Nu har jag packat och frankerat mitt byte. I sann recyklinganda har jag (som jag ofta brukar) återvunnit ett gammalt kuvert.
Användarens profilbild
Av HomeRiver
corona skrev:
Sia skrev:
Jag gnällde en del jag också...
Förlåt... :oops:
Förlåt jag också, för jag var ju den som började... Visste inte vad jag startade. Men - vi alla kan alltid lära av det här. Jag är som sagt superinspirerad av allt pysslat jag ser här på forumet, så ingen av oss behöver misströsta, kreativiteten lever!!
Användarens profilbild
Av Fryle
4ungar
Annabanana
Annika80
Annika E
binaem
Britt
corona
CrazyMagpie
Fryle skickat
Humle
maddemoa
Marit
Solängel
teres
O, så spännande att se vad det blev av ditt material Fryle! :app:

Själv har jag kommit så långt att jag har material och ett par olika planer på vad det ska få bli av det... har inte riktigt bestämt mig ännu... kan ju iaf avslöja så långt att min far "hjälpte till" i processen med materialet... :roll: :wink:

Låter bra att alla(?) verkar vara enade om att man pysslar på efter bästa förmåga! :tumup:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 10
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?