Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Helma
Lisa är så skön, för hon ska välja vilken sjal hon ska åka i. Jag försöker få över henne på min sida, d v s välja den sjal som är favoriten för tillfället, men lilla damen vill bestämma själv. Och det beror faktiskt på dagsformen har jag märkt vad hon väljer. I dag blev det vår Stork Anna :loving:
Användarens profilbild
Av Isanna
Hihi, klart man ska få välja själv vad man ska viras in i ju. :tumup: :mrgreen:
Användarens profilbild
Av zero.sara
Klart de ska välja :tumup: Här väljs det också och det är inte ofta det blir mina favoriter...
Användarens profilbild
Av mari_tres
M har inte börjat välja sjal än, men däremot väljer hon om hon ska sjalas eller inte, och det ganska så högljutt ibland :lol: Och så sjalar hon själv förståss, men behöver hjälp med knytet fortfarande.
Användarens profilbild
Av telistant
Skönt att höra att det är fler som har barn som bestämmer över sjalarna och sjalandet.

Love säger "annan" om jag tar fram nåt annat än gåsen då det är innebärande på gång, mycket bestämd är han. Ringon kan också funka för kortare stunder. Om vi ska ut är han inte lika bestämd utan är nog mer nöjd att komma ut.

Vi provade en MT på en träff i fredags och han blev helt hysterisk :shock: , jag tog ner honom, han slet i bältet och sa "av" (eller nåt i den stilen) och kröp iväg till gåsen och hämtade den :loving: Han har temprament killen!
Användarens profilbild
Av Helma
telistant skrev:kså funka för kortare stunder. Om vi ska ut är han inte lika bestämd utan är nog mer nöjd att komma ut.

Vi provade en MT på en träff i fredags och han blev helt hysterisk :shock: , jag tog ner honom, han slet i bältet och sa "av" (eller nåt i den stilen) och kröp iväg till gåsen och hämtade den :loving: Han har temprament killen!
:loving:

Efter att ha läst Kluvens svar så h&ari[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?