Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Jag trivs inte med vikningen på min BBsling. Kan man sprätta upp och sy om den, eller blir det alldels konstigt då?
Vill hellst ha utan vikning, tycker det är hur bekvämt som helst!
Men att bara sätta mig och sprätta utan att veta om det är genomförbart känns lite väl läskigt

*Uppdaterat*
Äntligen klar, se längre ner på sidan!
Senast redigerad av Jinxan den tor feb 05, 2009 21:02, redigerad totalt 2 gång.
Användarens profilbild
Av zero.sara
Klart du kan :tumup:
Användarens profilbild
Av Lydia
bb-sling har så fin "vikning", jag tyckte att det kändes fel att ha sönder den. Men den är inte bekväm den vikningen :roll: (så min fick flytta :lol: ).
Användarens profilbild
Av Isanna
Lydia skrev:bb-sling har så fin "vikning", jag tyckte att det kändes fel att ha sönder den. Men den är inte bekväm den vikningen :roll: (så min fick flytta :lol: ).
:iagree:

Precis så upplevde jag det också.
Av Jinxan
Hur ska man gå till väga för att ta isär den då? Tycker det verkar vara sömmar "överallt" :roll:
Kanske ta lite bilder och lägga upp här för råd? :hmm:
Nu har jag sprättat och då kom jag på att jag vill nog ha lite grövre ringar :hmm: Det känns så himla tight att få igenom sjalen genom dessa.. De jag har är 7,5cm i yttermått och 7,0 cm i innermått..
Så nu måste jag köpa ringar.. Vart?
Nu är jag äntligen klar. Dum som få har jag försökt få sitta i fred och nåla och sy, vad tänker jag med? Bebis som man absolut inte får lämna för två sekunder. Nåja, tillslut fick jag snilleblixten: Varför har jag inte knutit upp honom på ryggen? :duh: Sagt och gjort.

För en gångskull fick Rebozon arbeta.
Bild

Såhär blev det sen.
(R fick prova åka först (alltså sambon) för att jag skulle vara säker på att sömmarna verkligen-verkligen håller. Z höll på att bli galen, det var ju HAN som skulle sitta där, inte pappa)

Bild
(Ignorera den trötta smutsiga mamman, har haft problem med vattnet hemma, så det fungerar bara några minuter åt gången)

Närbild på vikningen:
Bild
Superfin!
JinxLinda skrev: (R fick prova åka först (alltså sambon) för att jag skulle vara säker på att sömmarna verkligen-verkligen håller. Z höll på att bli galen, det var ju HAN som skulle sitta där, inte pappa)
Bild? :eld:
Måsen skrev:Superfin!
JinxLinda skrev: (R fick prova åka först (alltså sambon) för att jag skulle vara säker på att sömmarna verkligen-verkligen håller. Z höll på att bli galen, det var ju HAN som skulle sitta där, inte pappa)
:Hahaa: :app:
Måsen skrev:Superfin!
Nej det hann jag inte.
Men jag lovar att jag ska försöka ta en bild då jag syr av ett påslakan. :tumup: :lol:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?