Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av melon
Måsen skrev:
Måsen skrev:
melon skrev:From nästa måndag har de rea på sina kläder från Liten, som har gått i konken.
Finns det någon som ska dit som kan erbjuda lite köphjälp? :help:
Jag tycker att Liten har så fina velourkläder och skulle gärna passa på att köpa lite till mina tjejer till ett bra pris. I hur stora storlekar finns de förresten? :hmm: Julia behöver nog 110 nu och så stora kanske inte finns?
Jag måste puffa upp min önskan lite. :D
Jag jobbar dag måndag, tisdag och onsdag så jag kan inte då. Vet inte hur mycket som finns kvar på torsdag men får du inget annat napp så handlar jag gärna åt dig! :tumup:
Användarens profilbild
Av Måsen
melon skrev:
Måsen skrev:
Måsen skrev:
melon skrev:From nästa måndag har de rea på sina kläder från Liten, som har gått i konken.
Finns det någon som ska dit som kan erbjuda lite köphjälp? :help:
Jag tycker att Liten har så fina velourkläder och skulle gärna passa på att köpa lite till mina tjejer till ett bra pris. I hur stora storlekar finns de förresten? :hmm: Julia behöver nog 110 nu och så stora kanske inte finns?
Jag måste puffa upp min önskan lite. :D
Jag jobbar dag måndag, tisdag och onsdag så jag kan inte då. Vet inte hur mycket som finns kvar på torsdag men får du inget annat napp så handlar jag gärna åt dig! :tumup:
:vågen:
Av Elisa
Jag brukar gärna handla på deras rea men jag kan inte lova att jag lyckas ta mig dit före onsdag.
Öppnar de förresten vanlig tid på rea-måndagen? Jag ska till stan på morgonen.
Användarens profilbild
Av melon
Elisa skrev:Jag brukar gärna handla på deras rea men jag kan inte lova att jag lyckas ta mig dit före onsdag.
Öppnar de förresten vanlig tid på rea-måndagen? Jag ska till stan på morgonen.
Vanlig tid? :hmm: De nya öppettiderna är enligt dem själva må-tor 14-17, och de har redan börjat med det.
Användarens profilbild
Av glis
melon skrev:
Elisa skrev:Jo jag menar nya tiden, men ibland öppnar ju affärer andra tider vid rea, men det brukar nog inte de göra.
De andra reorna har de öppnat som vanligt. De är hederliga människor utan stress :wink:
:Hahaa:
Typiskt nog åkte jag igenom Ulricehamn idag när det var fredag :cry: . Men å andra sidan har Kvarnvik 8 m tyg till mig på måndag, och jag har beställt ännu mer...
Användarens profilbild
Av melon
glis skrev:
melon skrev:
Elisa skrev:Jo jag menar nya tiden, men ibland öppnar ju affärer andra tider vid rea, men det brukar nog inte de göra.
De andra reorna har de öppnat som vanligt. De är hederliga människor utan stress :wink:
Typiskt nog åkte jag igenom Ulricehamn idag när det var fredag :cry: . Men å andra sidan har Kvarnvik 8 m tyg till mig på måndag, och jag har beställt ännu mer...
Jofotex? Jag väntar fortfarande på mitt... :roll:
Användarens profilbild
Av tweed
melon skrev:
glis skrev:
melon skrev:
jajamensan! Pratade med Johnny igår och de var nästan klara med att packa flodhästarna, fast det vderkade som att de hade packat de som bara var flodhästar först, och beställningar med annat också lite senare.
Användarens profilbild
Av melon
kvarnvik skrev:
melon skrev:
glis skrev:
melon skrev:
jajamensan! Pratade med Johnny igår och de var nästan klara med att packa flodhästarna, fast det vderkade som att de hade packat de som bara var flodhästar först, och beställningar med annat också lite senare.
Jag mejlade och frågade och fick som svar att alla beställningar som inte skickats hittills kommer att gå iväg idag (läs igår). Så på måndag kanske jag får mitt? Jag hoppades ett tag att det skulle kommit fram för jag är ledig i helgen och har en timme eller två till att sy på...
Användarens profilbild
Av glis
:iagree:
Hade också hoppats på att i alla fall få tyget tvättat i helgen, men det får väl gå ändå. Jag tröstar mig med att klippa ut mönster till kollege-barn som skall få varsin body har jag tänkt.
Förutom flodhästar har jag beställt äpplen från mjukatyger. Skall bli spännande. Och så har jag förstått att jag kommer behöva lite elefanter från S&S... Jösses vad jag får sy!
Användarens profilbild
Av melon
glis skrev::iagree:
Hade också hoppats på att i alla fall få tyget tvättat i helgen, men det får väl gå ändå. Jag tröstar mig med att klippa ut mönster till kollege-barn som skall få varsin body har jag tänkt.
Förutom flodhästar har jag beställt äpplen från mjukatyger. Skall bli spännande. Och så har jag förstått att jag kommer behöva lite elefanter från S&S... Jösses vad jag får sy!
Vad är det för elefanter?? 8)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?