Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Emmiez
Nu skulle ja kolla stoff o stil o så är webbshoppen tillfälligt stängd :hopmad: :evil:

edit:
nu kan man handla :vågen: så nu undrar jag om dom har interlock? var hittar jag den isåfall?
Senast redigerad av Emmiez den tor feb 05, 2009 10:55, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av tweed
De kanske håller på att byta sortiment till det nya. Såg iaf att det är de nya katalogerna som ligger i högekanten nu, så om du klickar på dem kan du bläddra i dem :D :tumup:
Av Emmiez
det är öppet igen så nu kan man handla :vågen:

så nu undrar jag om dom har interlock? var hittar jag den isåfall?
Användarens profilbild
Av tweed
Tror inte det. Stretchjerseyn är jättefin att ha som mudd och går att använda till hela plagg också. Det som de kallar jersey är, iaf det jag har provat väldigt tunn. Kolla mjukatyger.se, de har just nu fin interlock med äpplen.
Av Emmiez
kvarnvik skrev:Tror inte det. Stretchjerseyn är jättefin att ha som mudd och går att använda till hela plagg också. Det som de kallar jersey är, iaf det jag har provat väldigt tunn. Kolla mjukatyger.se, de har just nu fin interlock med äpplen.
ja tänkte köpa mudd på sos så då tänkte jag passat på om dom hade interlock, typiskt får väl bli lite velour då :D

kollade mjukatyger dom har ju bara enfärgad interlock eller letar jag på fel ställe? :hmm:
Användarens profilbild
Av tweed
Det ligger på förstasidan sen klickar man på HÄR så kommer man till ett särskilt beställningsformulär :D
Angående S&S så ska jag höja ett varningens finger för strechjerseyn. Jag trodde att det var så att den tunnare jerseyn kallades bara jersey och den som man kan använda som mudd kallades stretchjersey, men när jag kollade på den tunna jag har här hemma såg jag att den också kallas stretchjersey. Svårt att veta vad det är för kvalitet på tygerna alltså.
Av Emmiez
dubbel ju
Senast redigerad av Emmiez den tor feb 05, 2009 18:55, redigerad totalt 1 gånger.
Av Emmiez
kvarnvik skrev:Det ligger på förstasidan sen klickar man på HÄR så kommer man till ett särskilt beställningsformulär :D
Angående S&S så ska jag höja ett varningens finger för strechjerseyn. Jag trodde att det var så att den tunnare jerseyn kallades bara jersey och den som man kan använda som mudd kallades stretchjersey, men när jag kollade på den tunna jag har här hemma såg jag att den också kallas stretchjersey. Svårt att veta vad det är för kvalitet på tygerna alltså.
hjälp, hur vet ja då vilken jag skall ha :whut: det står ju stretchjersey/mudd borde det inte va rätt?
Användarens profilbild
Av teres
de brukar ha interlock men den är märkt med jersey den också, så enda chansen att hitta den brukar vara att klämma och känna på plats
Användarens profilbild
Av tweed
Emmiez skrev:
kvarnvik skrev:Det ligger på förstasidan sen klickar man på HÄR så kommer man till ett särskilt beställningsformulär :D
hjälp, hur vet ja då vilken jag skall ha :whut: det står ju stretchjersey/mudd borde det inte va rätt?
Jo, det enfärgade som ligger under mudd/stretchjersey är den tjocka varianten, men de mönstrade verkar oftast vara tunna, jag har inte stött på någon kraftigare mönstrad, men jag har inte testat så mänga.
Av Emmiez
kvarnvik skrev:
Emmiez skrev:
Jo, det enfärgade som ligger under mudd/stretchjersey är den tjocka varianten, men de mönstrade verkar oftast vara tunna, jag har inte stött på någon kraftigare mönstrad, men jag har inte testat så mänga.
ja testar o hoppas det blir bra :)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?