Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Löv
thowida skrev::this:
Du behöver minst lika många bärdon som veckans dagar... :loving:
Ja just det, den hade jag ju glömt!! Tack för att du påminde mig! :heart:
Användarens profilbild
Av sanna73
Det är livsfarligt att känna sig nöjd med sjalsamlingen för då är man inte på sin vakt när sjal- :twisted: dyker upp :this:

Så nu måste du avstå ninon för köper du den är det risk att du börjar känna dig nöjd igen och då halkar du dit och till slut står du där med lika många sjalar som månaden har dagar och du har ingen aning om hur det gått till :whut:
Av Löv
sanna73 skrev:Det är livsfarligt att känna sig nöjd med sjalsamlingen för då är man inte på sin vakt när sjal- :twisted: dyker upp :this:

Så nu måste du avstå ninon för köper du den är det risk att du börjar känna dig nöjd igen och då halkar du dit och till slut står du där med lika många sjalar som månaden har dagar och du har ingen aning om hur det gått till :whut:
:notes: "Inte känna sig nöjd igen..."
Vilken intressant reflektion! :hellu: Den stämmer helt och hållet. Jag var totalt oförberedd när jag liksom bara slank in på allt-i-tyg. Och självklart åkte jag dit direkt, aj, aj! :floet2:

Talar du möjligen av egen erfarenhet? :wink:

Och till sist den mest intressanta frågan av alla. Fungerar det med bärsjal till kaftan? :Hahaa:
Användarens profilbild
Av sanna73
lena_l skrev: Och till sist den mest intressanta frågan av alla. Fungerar det med bärsjal till kaftan? :Hahaa:
Självklart passar det med sjal till kaftan :vågen: Problemet är till röcklinet, då måste man nästan ha en ringsjal :Hahaa:

Gällande egen erfarenhet av sjal- :twisted: , självklart inte Bild jag är ju väldigt ståndaktig (och har därför inte alls köpt en hoppe till så sent som igår :oops: )
Av Löv
sanna73 skrev:
Gällande egen erfarenhet av sjal- :twisted: , självklart inte Bild jag är ju väldigt ståndaktig (och har därför inte alls köpt en hoppe till så sent som igår :oops: )
:Hahaa: :app:
Användarens profilbild
Av sanna73
JinxLinda skrev:Om du är nöjd, varför surfar du på sjalförsäljningssidor ;) :lol: 8)
Hur skall man annars veta vad man inte vill ha :hmm:
Av Jinxan
sanna73 skrev:
JinxLinda skrev:Om du är nöjd, varför surfar du på sjalförsäljningssidor ;) :lol: 8)
Ja just ja, det var ju så det var :D
Av Löv
Eh, ja... :oops: Jo alltså, man måste ju hålla sig uppdaterad. Kanske få drömma lite grand. :hide: Och så var det rea!! :whut:

Nä, okej, jag har inga ursäkter. Jag är galen i sjalar och sjal- :evil: har ansatt mig! HJÄLP!!!

Men ännu har jag inte beställt. Håller mig ståndaktigt och väntar på att någon annan förhoppningsvis ska köpa sjalen, alternativt att begäret ska försvinna. :rodna:
Av Löv
sanna73 skrev:
:Hahaa:
Av Löv
Nu har jag beställt en ny sjal!!!

:eld: :hoppa: :jippiii:

Och jag har varit jätteduktig eftersom jag håller på att sälja en också. :rodna:

Tänk så fint att jag gör en insats för att motverka den ekonomiska krisen.

Inköpet har absolut inget att göra med min dystra sinnesstämning, det ap-tråkiga vädret eller de sjuka och gnälliga barnen... :oops:

Efter att ha läst Kluvens svar så h&ari[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?