Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Löv
Två långa didysar, en zara, två kortsjalar samt en oanvänd manduca om-i-fall-att. Precis vad som behövdes, jag kände mig så nöjd med mina bärdon. Men vad ser jag nu???

:gaah: :gaah: :gaah:

Allt i tyg har rea på nino!!! :gomma: Niiiiino!! :love:

Hur kan detta få förekomma? :hmm: Väcka mitt ha-begär på detta sätt! :nono:

Vad ska jag göra, hur ska jag klara mig? Kom med alla goda råd ni har för att låta bli att göra ett impulsköp. :help:
Senast redigerad av Löv den mån feb 09, 2009 11:23, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av mari_tres
:hmm: skänk bort pengarna så att du inte har några kvar? Stäng ner datorn och ta en promenad?

Fast enklaste sättet att bli av med ett ha-begär är ju försåtss att falla för frestelsen... :wink:
Om du funderar ett tag och fortfarande vill ha den så kan det väl inte räknas som ett inpulslöp, eller kan det? :hmm: :lol:
Av Löv
mari_tres skrev::hmm: skänk bort pengarna så att du inte har några kvar? Stäng ner datorn och ta en promenad?

Fast enklaste sättet att bli av med ett ha-begär är ju försåtss att falla för frestelsen... :wink:
Om du funderar ett tag och fortfarande vill ha den så kan det väl inte räknas som ett inpulslöp, eller kan det? :hmm: :lol:
Aj, aj, aj, jag visste väl att du skulle svara och inleda mig i frestelse... :twisted:
Jag har bakat semlor med barnen under eftersmiddagen och det hjälpte inte. :whut:

Dessutom tycker jag att jag förtjänar en fin present eftersom jag ska vara ensam med barnen en hel vecka. :rodna:

Nej, nej, det var ju skäl att låta bli jag ville ha!!! :siishah:
Användarens profilbild
Av mari_tres
:Hahaa: Tre långsjalar, två korta och en sele... jag tror faktiskt att du hellre skulle behöva en ringsjal :wink:
INTE en till långsjal :this:
Av Löv
mari_tres skrev::Hahaa: Tre långsjalar, två korta och en sele... jag tror faktiskt att du hellre skulle behöva en ringsjal :wink:
Jag gillar inte ringsjalar. Vi använder den korta storken på samma sätt. Men ingen enda människa orkar bära tjockisbebisen med tyg bara över en axel. :whut: Så storken används inte alls. Det är rejäla doningar som behövs. DIDYMOS stavas dessa. :Hahaa:

Jan är slit-och-slängsjal i bilen och under vagnen, indion är för vackert väder och fina tillställningar, zaran är bra och praktisk här hemma och på stan. Men tänk om zara måste tvättas och jag måste baka med barnen? Eller om jag känner för något blått och mannen kört iväg med bilen där jan just ligger? :whut:

Och så undrar jag så hur nino känns och är att bära med... Vet du? 8)
Av Löv
jazoo skrev:Den är inte speciellt snygg. ;)
:notes: Den är inte snygg...

Nä, mannen har dissat den också. Men jag tycker att den är lite fin. :rodna: Faktiskt. Ser inte alls ut som snoppar eller kondomer.
Användarens profilbild
Av mari_tres
lena_l skrev:
Kanske jag vet 8) jag gillar Didymos jag med och har testat en del av dem... Ninon är tunnare än randiga diysar :wink:
Av Löv
mari_tres skrev:
lena_l skrev:
Kanske jag vet 8) jag gillar Didymos jag med och har testat en del av dem... Ninon är tunnare än randiga diysar :wink:
Ja alltså, om jag nu ska vara lite seriös, så gillar jag ju den tunna zaran som jag nyligen köpt, MEN jag saknar lite den stadga som finns i didysjalarna + att det inte är helt praktiskt med en smalare sjal (knappt 60 bred är min) när sjalbarnet ibland slänger sig vilt bakåt. Nino låter som ett bra alternativ helt enkelt. :love:
Av anna m
mari_tres skrev::Hahaa: Tre långsjalar, två korta och en sele... jag tror faktiskt att du hellre skulle behöva en ringsjal :wink:
Eller en ringsjal och en långsjal... :roll:
Användarens profilbild
Av mari_tres
lena_l skrev:
Ja alltså, om jag nu ska vara lite seriös, så gillar jag ju den tunna zaran som jag nyligen köpt, MEN jag saknar lite den stadga som finns i didysjalarna + att det inte är helt praktiskt med en smalare sjal (knappt 60 bred är min) när sjalbarnet ibland slänger sig vilt bakåt. Nino låter som ett bra alternativ helt enkelt. :love:
Tycker jag låter genomtänkt, och då är det ju inget impulsköp längre :wink:
Av Löv
anna m skrev:
Eller en ringsjal och en långsjal... :roll:
Å, en till :twisted: .

Dig känner jag igen från nino-tråden som jag läst och dreglat över ett antal ggr... :mrgreen:
Av Löv
mari_tres skrev:
lena_l skrev:
Tycker jag låter genomtänkt, och då är det ju inget impulsköp längre :wink:
:app:

Efter att ha läst Kluvens svar så h&ari[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?