Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av katha
Jag letar efter en ryggsäckssjal men kom på att jag vet inte vilken längd det ska vara... :hmm:
Jag drar 40/42 i klädstorlek. Kan jag ha så kort som 3,6 eller kanske 4,1 eller ska jag ha ännu längre? :roll:
Har ni nån skitbillig provapåsjal till mig så pm:a!
Användarens profilbild
Av mari_tres
Det beror på om du vill kunna avsluta tibetanskt eller inte, för då krävs det en längre sjal än om man bara knyter i midjan eller t.om. under rumpan på barnet.
Användarens profilbild
Av Eld77
Jag skulle tro att det räcker med 3,6 m om du knyter vanlig ryggsäck och 4,1 om du vill knyta tibetanskt. Jag får iaf ruskigt långa svarsar över när jag knyter tibetan med mina 4,2 (drygt) easys, och jag är ca strl 36.
Användarens profilbild
Av katha
När jag knyter nu kan jag knyta tibetanskt och sen dra tamparna som blir över och knyta bakpå under barnets rumpa. En sjal på 5,2 m.
Användarens profilbild
Av katha
telistant skrev:Gör den knytning du vill ha, och mät hur mycket som är över på den sjalen. Då vet du ju ganska exakt hur lång du behöver
Smart! :tumup:
Tackar,tackar! :D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?