Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Lenaskeå
cinclus skrev:
mari_tres skrev:Jag tror att jag kanske kan gissa vad det är....
Ät det du som är den skyldige langaren?!! :nono: :wink:
Kul att se dig här igen!! Men jag kan tyvärr inte ge dig rätt.. :roll: Tack för senast, det var jättetrevligt! :D
cinclus skrev:
Ät det du som är den skyldige langaren?!! :nono: :wink:
:Hahaa: Nej, den här gången är jag faktiskt oskyldig. Men man läser ju här på SB och kan lägga ihop ett och ett.... :wink:
Lenaskeå skrev:

Är det någonting lila med silke?
Har du provat någon sådan?
Nops, har jag inte. Men har vi sjalträff snart så kanske jag kan få göra det? :wink:

Fast jag vet inte om jag törs, det kanske är dumt att prova "tyngre" grejer... :twisted:
mari_tres skrev:
Lenaskeå skrev:

Är det någonting lila med silke?
Har du provat någon sådan?
Nops, har jag inte. Men har vi sjalträff snart så kanske jag kan få göra det? :wink:

Fast jag vet inte om jag törs, det kanske är dumt att prova "tyngre" grejer... :twisted:
:Hahaa: Finns det inget 12-stegsprogram för oss allihopa :help: ?
Hur sjyst är jag då, här lägger du upp en desperat hjäääälp-tråd åsså länkar jag till denna. Inet ofta bärsjalar är ute i Umeå och Skellefteå på Blocket väl. Inte vävda i a f.

http://www.blocket.se/vi/20029011.htm?ca=11_s

Bild

Fast nu har du ju chansen att bära i trikå till hösten ju :-) H han ju vara lite för stor för det när du hamnade i sjalträsket. Men du är ju van vävdknytare så trikåstadiet är väl redan lämnat. Men det är lite extra gosigt med smidig trikå till en ny liten en!
Av Lenaskeå
cinclus skrev:Hur sjyst är jag då, här lägger du upp en desperat hjäääälp-tråd åsså länkar jag till denna. Inet ofta bärsjalar är ute i Umeå och Skellefteå på Blocket väl. Inte vävda i a f.

http://www.blocket.se/vi/20029011.htm?ca=11_s

Bild

Fast nu har du ju chansen att bära i trikå till hösten ju :-) H han ju vara lite för stor för det när du hamnade i sjalträsket. Men du är ju van vävdknytare så trikåstadiet är väl redan lämnat. Men det är lite extra gosigt med smidig trikå till en ny liten en!
Jag har sett en hoppe ute på Blocket, den fanns någon mil från Bure faktiskt! Åsså har det varit nån Bärabarn-sjal i Skeå! Men jag håller med, det är inte så ofta det är sjalannonser här uppe! Som tur vill jag inte ha en rosa sjal! *Puh* Du då? :wink: Har mannen provat becon förresten?
Lenaskeå skrev:Jag har sett en hoppe ute på Blocket, den fanns någon mil från Bure faktiskt! Åsså har det varit nån Bärabarn-sjal i Skeå! Men jag håller med, det är inte så ofta det är sjalannonser här uppe! Som tur vill jag inte ha en rosa sjal! *Puh* Du då? :wink: Har mannen provat becon förresten?
Åh fasiken, i Bure! Jag missar de annonser som inet har "skelleft" i annonstexten efts jag har bevakning, söker sällan manuellt f n. Har det vi behöver nu. Pust.

Så bra, då behöver jag inet ha så dåligt samvete!

Becon har inte blivit provad ännu efts skruttet är skrutt idag. Fick mess av Lasse när jag närmade mig Jörn med nattåget att Vidar vörjat kräkas och hade hög feber.. Men kräkningarna va gu' bevars falskt alarm, det var bara slem. Men feber håler i sig, fastän vi började ge honom febernedsättande vid 39,5. Det var fler på dagis med liknande nu så...

Jag lär dock sjala honom en del nu de pass jag VAB:ar. Han brukar vilja vara med fastän han är hängig och inte kan stå på benen av febern. Då är sjalarna suvve... Hur klarar sig folk annars?!
mari_tres skrev:Lena: tycker du samma som mig om den här?

Bild

:twisted:
:love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love:
Hu så hemska vi alla är! Bara brassar på med frestelser som svar på Lenaskeås desperata rop på stöd... ;-) Inte skulle vi platsa i något AS (Anonymous Sjaloholoics) team inte! :oops:
cinclus skrev:Hu så hemska vi alla är! Bara brassar på med frestelser som svar på Lenaskeås desperata rop på stöd... ;-) Inte skulle vi platsa i något AS (Anonymous Sjaloholoics) team inte! :oops:
Det är härdning :wink: och så har hon ju den ultimata sjalen nu så resten är bara ögongodis :wink:
Av Lenaskeå
mari_tres skrev:Lena: tycker du samma som mig om den här?

Bild

:twisted:
Jag är inte så mycket för rosa sjalar, kanske om jag får en dotter men den ellipsen frestar mig faktiskt inte alls.. :shock: Jag drömmer om kashmir nu & den bruna ellipsen! :love:

Efter att ha läst Kluvens svar så h&ari[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?