- mån feb 02, 2009 00:38
jag har övat lite inför månadens byte
först fick min favorit-ullkofta som fått påhälsning av en liten mus nytt liv men som bebiskofta. tyvärr var koftans utanpåliggande fickor delvis uppätna annars hade det ju kunnat varit snyggt att ta med. jag tycker annars att ullkoftan är ett underskattat bebisplagg, den är varm, snygg och enkel att ta på

jag kunde inte låta bli att fota bebisen när han under koftprovningen hittade vår picknick-väska, det är kanske lite tramsigt med bilder där barn ska se ut som små vuxna, men jag har inte arrangerat den, jag lovar
sen gjorde jag också en badrock av en gammal handduk som inte längre används. jag är väldigt nöjd med den, kanske främst för att jag bara fick en handfull tyg kvar (och då var hälften handdukens fransar
), men den är också mycket praktisk att använda.

jag kunde inte låta bli att fota bebisen när han under koftprovningen hittade vår picknick-väska, det är kanske lite tramsigt med bilder där barn ska se ut som små vuxna, men jag har inte arrangerat den, jag lovar

sen gjorde jag också en badrock av en gammal handduk som inte längre används. jag är väldigt nöjd med den, kanske främst för att jag bara fick en handfull tyg kvar (och då var hälften handdukens fransar

En bebis född i februari -08.