Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av AnnaBanana
jag har övat lite inför månadens byte :wink: först fick min favorit-ullkofta som fått påhälsning av en liten mus nytt liv men som bebiskofta. tyvärr var koftans utanpåliggande fickor delvis uppätna annars hade det ju kunnat varit snyggt att ta med. jag tycker annars att ullkoftan är ett underskattat bebisplagg, den är varm, snygg och enkel att ta på :tumup:

Bild
jag kunde inte låta bli att fota bebisen när han under koftprovningen hittade vår picknick-väska, det är kanske lite tramsigt med bilder där barn ska se ut som små vuxna, men jag har inte arrangerat den, jag lovar :D

sen gjorde jag också en badrock av en gammal handduk som inte längre används. jag är väldigt nöjd med den, kanske främst för att jag bara fick en handfull tyg kvar (och då var hälften handdukens fransar :D), men den är också mycket praktisk att använda.

Bild
Av Lynn
Jag är imponerad! Det var ju jättesnyggt! Och vad söt lillkillen är :love:

helt ot...jag såg att ni har fått upp köksluckorna. Vad härligt! har ni bestämt vad ni ska göra vid ingången till köket än..?
Användarens profilbild
Av Fryle
Jättefina plagg! Och så fiffigt.
Användarens profilbild
Av AnnaBanana
tack snälla för de uppmuntrande kommentarerna :heart: jag tycker det är väldigt befriande med återbruk eftersom det inte känns så farligt att bara klippa lite och sy som det känns. himla skönt.

Annika80: jag ser fram emot att se dina grejer.

Lynn: renoveringen går väldigt sakta framåt, du ser kanske våra snygga luckhandtag av grön tejp :whut: den lilla hallen får nog vara kläd- och skoförvaring ett tag till skulle jag tro. om du inte har någon spännande idé förstås?
Användarens profilbild
Av knutis
Åh vad fint och vilken supersöt modell :heart:

Jag gillar också tanken på att återanvända. Vilken storlek var det på handduken och hur stor blev badrocken?
Av Lynn
Jag skulle också vilja kunna återanvända på så snyggt sätt, men enda gången jag har försökt så blev tröjan till dottern för liten..hrrm...jag är inte så bra att mäta... :oops:

jag tycker det blev fräsigt med handtagen - kanske lite väl lätt att "handtagen" lossnar, men det funkar med färgerna i huset tycker jag :lol:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?