Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av boosten
Hur har resultatet blivit med tanke på stelhet/strävhet i sjalen efter färgningen? Berätta gärna vilken färg sjalen blivit.
Användarens profilbild
Av boosten
Knyttet & K skrev:Ska du färga en Easy??? :eld:
:lol:
Nä, de har ju inga färgningsvänliga färger direkt tyvärr.. det vore ju det näst bästa annars (det bästa vore om de hade fler enfärgade).
Användarens profilbild
Av Mary_Cherry
Jag har inte färgat själv, men jag har en Leo som är färgad. Den är lite tjockare än de andra storkarna jag har haft, men å andra sidan har jag aldrig kännt på nån annan Leo, men mjuk är den, och bra att bära med.
Av Sia
Mary_Cherry skrev:Jag har inte färgat själv, men jag har en Leo som är färgad. Den är lite tjockare än de andra storkarna jag har haft, men å andra sidan har jag aldrig kännt på nån annan Leo, men mjuk är den, och bra att bära med.
Jag vet bara att Albert känns tunnare än Leo rouge.
Användarens profilbild
Av Camilla74
Jag har inte heller märkt någon sån skillnad före respektive efter färgning.
Av belinda
Inte märkt någon skillnad jag heller.
Användarens profilbild
Av boosten
Gäller det även mörka färger?
Användarens profilbild
Av boosten
exiteme skrev:
boosten skrev:Gäller det även mörka färger?
Jag märkte ingen skillnad när jag färgade min Leo rouge till svart :-)
Ah, det låter bra.. Kanske ska man våga sig på en färgning då, när ekonomin tillåter.. :D
Användarens profilbild
Av naggie
Jag färgade en rosa pärla brun och den blev jättefin i färgen och är en av mina skönaste sjalar. Sen har jag färgat en rosa mimmis orange och den blev så mycket skönare att bära med efteråt :shock:
Jag blir så nyfiken. Vad ska du färga och från vilken färg till vilken annan?
Användarens profilbild
Av boosten
naggie skrev:Jag färgade en rosa pärla brun och den blev jättefin i färgen och är en av mina skönaste sjalar. Sen har jag färgat en rosa mimmis orange och den blev så mycket skönare att bära med efteråt :shock:
Jag blir så nyfiken. Vad ska du färga och från vilken färg till vilken annan?
Jag tänkte göra slag i saken (har suktat länge) och köpa en chiara att färga mörklila. Men jag måste nog vela över färgen ett tag först. :wink:
Användarens profilbild
Av Kaffemoster
Jag började idag fundera på att köpa en naturvit Amazonas Carry Sling och färga till något snyggt...
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?