Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av RG78
Fick min Covermaskin i förrgår, Janome 1000CP. När jag packade upp maskinen visade det sig dock vara den 1500 kr dyrare Janome 1000DX. Har mailat stället jag köpte den från (i England). Inväntar svar när som helst.

För den nyfikna så har jag lagt upp bilder på min blogg där man kan se att det står en sak på förpackningen och en annan sak på maskinen.
Av Emmiez
Vad är skillnaden på maskinerna mer än priset?
Användarens profilbild
Av naimiez
binaem skrev:Lustigt :lol:
Nåja, ingen förlust för dig i alla fall och du har ju varit ärlig.
Precis.....det kommer ju kosta dem att få den skickad till england och skicka en ny. Jag tror du får behlla den Grattis!
Användarens profilbild
Av 4ungar
RG78 skrev:
4ungar skrev:vad kostade maskinen med frakt från england eftersom den kostar ca 5500 kr här :roll:
Den kostade ungefär 3200 kr (inkl frakt) när jag köpte den. Nu är det väl mer 3800 kr.
så pass stor skillnad :shock: då förstår jag att det lönar sig är lite sugen 8) :wink:
Av RG78
Och tillbehören till maskinen är också rätt mkt billigare från England än här i vårt avlånga land.

4ungar skrev:
RG78 skrev:
4ungar skrev:vad kostade maskinen med frakt från england eftersom den kostar ca 5500 kr här :roll:
Den kostade ungefär 3200 kr (inkl frakt) när jag köpte den. Nu är det väl mer 3800 kr.
så pass stor skillnad :shock: då förstår jag att det lönar sig är lite sugen 8) :wink:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?