Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Hur har du burit din nyfödda bebis?

Mest i vagga
6
7%
Mest upprätt
79
93%
Användarens profilbild
Av bani
Upprätt. Det ska f*n få till den där vaggan. :roll: :evil: :oops:
Användarens profilbild
Av amöba
Bar i vagga första dagarna, men det var otroligt smärtsamt för brösten. Både jag och K tyckte upprätt var bekvämare.
Användarens profilbild
Av Upia
Det blir alltid upprätt när vi är ute och går.

Vagga brukar jag improvisera lite på. När han har ammat och somnat mot bröstet vill han helst inte flyttas därifrån så jag improviserar en vagga som det går lätt att fippla ner honom i utan att han vaknar.

Det kan bli nåt sånthär till exempel.
Användarens profilbild
Av Miamamman
Hugo ville bara bäras upprätt och Sonja ville bäras i vagga, så jag borde väl kryssa i båda svaren då?
Snacka om clueless när S bara skrek och skrek när jag bar henne i groda och jag inte fattade vad som var fel, tyckte jag provade allt. Tilsl jag la henne i vagga och hon vart tvärtyst :shock:
Sedan bar jag henne mycket amande i vagga och när hon somnade hängde hon liksom bara kvar där.
Jag kan fortfarande bära henne i vagga fast det är rätt tungt och benen sticker ut jättelångt och det ser helt sjukt ut, men hon älskar det! 20 mån och 85cm lång jättebaby!
Användarens profilbild
Av kajsa kavat
Bara upprätt som godkändes av fröken bestämd :wink:
Användarens profilbild
Av Måsen
Provade vagga några gånger, men det funkade aldrig.
Användarens profilbild
Av Cinnamon
vovvemor skrev:Bara upprätt, första veckorna med benen innanför.
:iagree: Mest för att jag kunde knyta så innan och inte orkat försöka lära mig att knöla ner honom i vagga... :hide:
Användarens profilbild
Av Cinnamon
pillalilla skrev:Bara upprätt, Hedda vägrar allt annat... Fast egentligen vill hon bara hänga över axeln, finns det ingen knytning för den varianten? :wink:
Mjjo... Har för mig jag sett nån variant för det nånstans för länge sen... :hmm:
Användarens profilbild
Av Lydia
Jag röstade inte, för än sålänge har vi burit både i vagga (trivs hon riktigt bra med, men jag tycker att det är lite knöligt att få till), och upprätt (hon trivs med det också).
Användarens profilbild
Av Suskiv
Alla tre har föredragit upprätt framför vagga så det det har blivit upprätt.
Användarens profilbild
Av MammaTillFelicia
bara upprätt här med, ingen vagga!
Användarens profilbild
Av JeanneDArc
Bara i vagga, för det var så de visade i affären att man skulle bära. Såå jobbigt det var. Verkligen en befrielse att börja bära upprätt!
Av Jenny
Upprätt från första stund :D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?