Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av MuuM
Bubbi skrev:Vet ni vad! Om jag blir klar med Vilhelms tröja ikväll (vilket jag lär bli) så har jag stickat den på en vecka.
Rekord för mig :D
Wow! Och den är större än de tidigare. ;-)

/MuuM
Användarens profilbild
Av MuuM
Och är det någon som har en inbjudan till Ravelry som kan skickas till mig? :-)

/MuuM
Användarens profilbild
Av SoFaD
Muuminmamman skrev:Och är det någon som har en inbjudan till Ravelry som kan skickas till mig? :-)

/MuuM

vad e de för nåt? *nyfiken nybörjare i tråden*
Användarens profilbild
Av MuuM
SoFaD skrev:
Muuminmamman skrev:Och är det någon som har en inbjudan till Ravelry som kan skickas till mig? :-)

/MuuM

En stick-community där man kan hitta en massa bra grejor. :-) www.ravelry.com

/MuuM
Användarens profilbild
Av Totte
kvarnvik skrev:Jag har börjat sticka på en mönsterstickad mössa, min första mönsterstickning :app: En sån här: Bild Den med blommor. Det var inte så svårt som jag hade trott och kul :D
De mössorna är bara såååå fina :? Har dreglat över dem men inte kommit längre.
Användarens profilbild
Av MuuM
kvarnvik skrev:Jag har börjat sticka på en mönsterstickad mössa, min första mönsterstickning :app: En sån här: Bild Den med blommor. Det var inte så svårt som jag hade trott och kul :D
Var hittar du mönstret?

/MuuM
SoFaD skrev:

/MuuM

Har man inbjudningar att göra av med...? Jag borde ha någon, för jag har i alla fall inte förbrukat någon... *ska kika*
Användarens profilbild
Av MuuM
Kaffemoster skrev:
SoFaD skrev:

/MuuM

Har man inbjudningar att göra av med...? Jag borde ha någon, för jag har i alla fall inte förbrukat någon... *ska kika*
:-) Tack!

/MuuM
Kaffemoster skrev:
SoFaD skrev:

/MuuM

Nä, jag tror att det helt enkelt är precis som när jag gick med. Man anmäler sitt intresse under "request an invitation" och så hamnar man i en kö och får en inbjudan när de hunnit behandla alla som står i kön.

chop, chop, bara att fixa själv. (http://www.ravelry.com)
Användarens profilbild
Av MuuM
Kaffemoster skrev:
Kaffemoster skrev:
SoFaD skrev:

/MuuM

Nä, jag tror att det helt enkelt är precis som när jag gick med. Man anmäler sitt intresse under "request an invitation" och så hamnar man i en kö och får en inbjudan när de hunnit behandla alla som står i kön.

chop, chop, bara att fixa själv. (http://www.ravelry.com)
Aha, jag läste också det men trodde att folk hade speciella inbjudningar att dela ut också. Då ställer jag mig i kön. :-)

Fasen, då blir det ingen tvåändsstickning ikväll. :-(

/MuuM
Användarens profilbild
Av MuuM
Kaffemoster skrev:
Muuminmamman skrev:Fasen, då blir det ingen tvåändsstickning ikväll. :-(

/MuuM
Skulle du leta mönster?
Nej, främst kolla gruppen twined knitting för att se om de har bilder på flätuppläggning. Melon verkar inte vara online, jag har för mig det står i hennes bok. Inte i min. :-/

/MuuM
Användarens profilbild
Av melon
Muuminmamman skrev:
Kaffemoster skrev:
Muuminmamman skrev:Fasen, då blir det ingen tvåändsstickning ikväll. :-(

/MuuM
Skulle du leta mönster?
Nej, främst kolla gruppen twined knitting för att se om de har bilder på flätuppläggning. Melon verkar inte vara online, jag har för mig det står i hennes bok. Inte i min. :-/

/MuuM
Hej hallå! Bild Nu vet du mer än mig om min bok, vad har jag i den och kan jag hjälpa dig? :lol:
  • 1
  • 33
  • 34
  • 35
  • 36
  • 37
  • 267

Vilken uppdatering! Grattis! :loving:

Nu har jag äntligen kommit mig för att s[…]

Virkhjälp sökes!

Sjalbarn är bäst :heart: Verklige[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?