Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Funderar du på vilka tillbehö du ska ha till ditt bärverktyg? Titta in här.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av annikar
Tänkte vara ute i god tid och inhandla broddar tills halkan kommer.
Men vilka ska man köpa? Är yaktrax de bästa? Såg någonstans att apoteket också har, hur är dessa?
Vill ha några som är enkla att ta av och på, för jag har förstått att man måste ta av dem om man ska in i butiker etc, eller?
Användarens profilbild
Av Anso
Yaktrax ger bra grepp men kan vara lite svåra att få på. Jag nöp mig rätt bra någon gång vet jag.

Apoteket har en variant som man sätter på hälen och även de är bra och lätta att sätta på. Tänk bara på att en vinterkänga är ofta rätt bred så man kanske behöver en storlek större på brodden. Man kan fortfarande halka med framfoten när man t.ex skjuter ifrån med foten när man går i uppförsbackarn.
Av Elisa
Yaktrax sitter toppenbra, har pro-varianten, och biter bra ute i snön men är livsfarligt halkiga inne på klinkerplattor tex. Eftersom de inte har taggar eller vad man ska kalla det undrar jag om de inte är lite luriga på glansis också. Taggar kan man ju liksom hacka ner för varje steg. Har ett par gamla hälbroddar med grova taggar.

Elisa
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?