Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Stark
Nagon som har lite bilder att visa och tips pa hur man ska sy? Jag sydden en "patapum" till C, men gjorde nagot fel vid axlarna (eller sa bara maste en sele ha brostspanne), for den ramlar ner. Andra bra att ha tips?

Sjal har hon bara fatt en kortsjal som hon bar over ena axeln an sa lange. fungerar fin-fint att "amma" i eftersom "bebisen" ligger i vagga.
Användarens profilbild
Av Isanna
Kan du inte bara göra så att man korsar axelbanden då? Som på mini becon.
Användarens profilbild
Av Stark
Isanna skrev:Kan du inte bara göra så att man korsar axelbanden då? Som på mini becon.
Vet inte om axelbanden ar tillrackligt langa for det och da kan hon inte ta pa sig den sjalv. Men vart att prova. Nu anvander jag ett kardborrband som brostspanne.
Av eamane
Jag sydde ju en docksele till tlillans dotter men har inga bilder på den. Tror tlillan la ut några bilder när den var ny men det var nog bara bärbilder, hon kanske kan ta mer kort på den och visa hur den är sydd? PM:ar tråden till henne så får vi se :)
Användarens profilbild
Av tlillan
tassar så jag kommer ihåg detta när jag kommer hem från jobbet. Elin är jätte nöjd med sin sele. :D
Användarens profilbild
Av Stark
tlillan skrev:tassar så jag kommer ihåg detta när jag kommer hem från jobbet. Elin är jätte nöjd med sin sele. :D
Har du haft tid att ta kort? Ar sa nyfiken!
Användarens profilbild
Av tlillan
Cilia skrev:
tlillan skrev:tassar så jag kommer ihåg detta när jag kommer hem från jobbet. Elin är jätte nöjd med sin sele. :D
Har du haft tid att ta kort? Ar sa nyfiken!
:oops: minnet bra men kort... :hide: Ska fixa det idag.....lovar... :D
Av sjaltokan
Jag har sytt MT med spänne i midjan:
Bild

Detta var prototypen sen gjorde jag ryggstödet lite högre och här är måtten:

Här kommer måtten (alla mått i färdigsytt format):

Axelband 85-120 långa beroende på ålder, 85 räcker till min tösen ca 90-95 lång, 10 cm breda

Ryggplattan: 11 bred i midjan, 15 cm mellan axelbanden, 20 cm lång (varav 2 cm är nedstoppat i midjebältet).

Midejbältet: minst 55 cm totalt (då har jag sytt med spänne)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?