Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

...hon blir ju bortskämd!" :Hahaa: 8) :Hahaa: Min svärmor och jag har lite olika åsikter om saker och ting. Pratade precis med henne i telefon och frågade om svärfar kunde skjutsa ner mig i stan för jag måste handla och gå på apoteket (maken är magsjuk och jag har inget körkort). Vi pratade om vilken tid han skulle komma och jag sa att jag måste duscha först men att jag inte kunde det just nu för Linnea sitter i sjalen och sover och hon har suttit där hela dagen. Svärmor kom med den lysande iden att jag kunde ju lägga ner henne (och det har jag ju inte tänkt på själv :roll: ) så jag förklarade att hon bara vaknar och skriker om jag gör det och att jag trivs med att ha henne i sjalen. "Men du kan ju inte bära henne alltid hon kommer ju aldrig att lära sig ligga själv om du inte låter henne ligga och skrika en stund." Om det är priset så får hon gärna låta bli att lära sig att ligga själv...
Låter ju som min svärmor :wink: :Hahaa:

Vi får också den frågan av svärmor "bär ni henne hela tiden". Men vi har börjat svara: "nä, ibland kommer hon gåendes!" (dottern är 8 veckor) Funkar rätt bra! :tumup:
sagis skrev:Låter ju som min svärmor :wink: :Hahaa:

Vi får också den frågan av svärmor "bär ni henne hela tiden". Men vi har börjat svara: "nä, ibland kommer hon gåendes!" (dottern är 8 veckor) Funkar rätt bra! :tumup:
Klockrent svar! :vågen: Vad svarar man på det? *s*

Efter att ha läst Kluvens svar så h&ari[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?