Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Madde
Hittade denna bilden på hoppediz sida och tyckte att sjalen var jättefin! Men vad heter färgen?

Är det Nairobi? Men på bilden så tycker jag det ser ut som om det är två gula färger och 2 röda. Eller är det bara så det ser ut på bilden?

Bild
Användarens profilbild
Av Ester
Det är nog en av förra årets modeller om du inte hittar den på hemsidan.
Det är det enda som är lite dumt med hoppedizarna, att bilderna på sidan är på sjalar som man inte längre kan beställa.

Men hörrni...ska vi inte ta och skicka in bilder på oss i våra fina nya hoppedizar...skulle man inte få en docksjal då? :D
Användarens profilbild
Av Helena
Elin skrev:Det är nog en av förra årets modeller om du inte hittar den på hemsidan.
Det är det enda som är lite dumt med hoppedizarna, att bilderna på sidan är på sjalar som man inte längre kan beställa.
Ja, det tycker jag också är jätte dumt, man ser ju inte alls hur de ser ut i verkligheten när man bara ser en förstoring av tyget. Det kunde de gott ha, man blir ju mer köpsugen och kan lättare välja, när man ser personer som bär i sjalarna på riktigt.
Användarens profilbild
Av Fiffi75
Elin skrev: Men hörrni...ska vi inte ta och skicka in bilder på oss i våra fina nya hoppedizar...skulle man inte få en docksjal då? :D
skicka till Ingrid också!
Användarens profilbild
Av tinaw
Men Madde, har du bytt avatar eller är det bara jag som inte sett den? Hur gullig som helst! :D
Användarens profilbild
Av Madde
Ok, men narobi-sjalen så ju ganska lik ut så jag får väl se om jag hittar några hundralappar liggandes i soffan eller så... :wink: :D
Men Madde, har du bytt avatar eller är det bara jag som inte sett den? Hur gullig som helst!
Tack! :D Ja, jag var ju tvungen att byta ut jul-bilden! Så nu ser ni (nästan) hur min girasol ser ut! :)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?