Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av jazoo
millla skrev:Så där ja! Nu kan man sälla sig till Zara-sällskapet :vågen: Nu har Zara flyttat in till oss också! :app:
Bild?
Användarens profilbild
Av Scharlott
jazoo skrev:Hur var det nu man skulle göra med sin nya Zara? 40 grader och sen stryka, eller?
Du kan tvätta Zara i 60 grader och sedan stryka 8)

millla skrev:Så där ja! Nu kan man sälla sig till Zara-sällskapet :vågen: Nu har Zara flyttat in till oss också! :app:
:vågen: Ser fram emot bild på er :D
Användarens profilbild
Av millla
Bild kommer så småningom. Sånt där kan ju ta lite tid, men den som väntar på något gott... Just nu ligger hon i tvättmaskinen.
Användarens profilbild
Av jazoo
Scharlott skrev:
jazoo skrev:Hur var det nu man skulle göra med sin nya Zara? 40 grader och sen stryka, eller?
Jag har redan tvättat i 40 grader. Får bli 60 nästa gång kanske. Stryka blöt sjal eller torka först?
Användarens profilbild
Av Scharlott
jazoo skrev:
Scharlott skrev:
Jag har redan tvättat i 40 grader. Får bli 60 nästa gång kanske. Stryka blöt sjal eller torka först?
Hängtorka och stryk sedan 8)
Men du behöver inte vänta tills den är helt torr, den kan vara lite fuktig då du stryker :wink:
Användarens profilbild
Av hcvc
jazoo skrev:Stryka blöt sjal eller torka först?
Stryka den från fuktig till torr. Alltså när den redan hunnit hängtorka det värsta.
Användarens profilbild
Av millla
hcvc skrev:
Stryka den från fuktig till torr. Alltså när den redan hunnit hängtorka det värsta.
:shock: Jaha?! Då måste jag alltså sitta uppe i natt och vänta på att den ska bli lagom torr.... :roll:
Av Jinxan
millla skrev:
hcvc skrev:
:shock: Jaha?! Då måste jag alltså sitta uppe i natt och vänta på att den ska bli lagom torr.... :roll:
Du får offra dig för den goda sakens skull ;)
Användarens profilbild
Av millla
JinxLinda skrev:
millla skrev:
hcvc skrev:
Ja, vad gör man inte? :roll:
-Natti natti familjen, mamma stannar uppe i natt och håller Zara sällskap när hon torkar :styka: .
Användarens profilbild
Av millla
sanna73 skrev:
JinxLinda skrev:
Disavi skrev:
JinxLinda skrev:Var kan man köpa Zarorna? 8)
Mammabarn. Se annons te höger.. :-)
Är mammabarn de enda i sverige som säljer dem?
Ja, de är enda leverantören i Sverige :D
Inte längre faktiskt. Kokobello (http://www.kokobello.se/) i Södertälje säljer Zara, dock inte i webshopen utan bara i butik. Där köpte jag min Zara. Det är förövrigt mammagumman här på SB som har butiken. :D
Användarens profilbild
Av mari_tres
millla skrev:
JinxLinda skrev:
millla skrev:
hcvc skrev:
-Natti natti familjen, mamma stannar uppe i natt och håller Zara sällskap när hon torkar :styka: .
Eller så har man ångstrykjärn :wink: eller stänkflaska =)
Användarens profilbild
Av millla
mari_tres skrev:
millla skrev:
JinxLinda skrev:
millla skrev:
hcvc skrev:
Eller så har man ångstrykjärn :wink: eller stänkflaska =)
Mmm, det var så det fick bli 8)
Användarens profilbild
Av Jolin
Sitter här och har tittat på alla fiiina biler på era Zaror och det kan man ju bli ganska sugen av :wink: Sitter och undrar hur stretching och hur tunn och mjuk den egentligen är och detta är väl rätt ställe att fråga... TIll saken hör att jag hade en siden indio som jag saknar sååå mycket och ångrar att jag bytte bort så jag tänkte köpa en ny men nu undrar jag om Zaran kan vara ett alternativ? någon som kan jämföra indion med zaran?
Av sjaltokan
LillGrodan skrev:Sitter här och har tittat på alla fiiina biler på era Zaror och det kan man ju bli ganska sugen av :wink: Sitter och undrar hur stretching och hur tunn och mjuk den egentligen är och detta är väl rätt ställe att fråga... TIll saken hör att jag hade en siden indio som jag saknar sååå mycket och ångrar att jag bytte bort så jag tänkte köpa en ny men nu undrar jag om Zaran kan vara ett alternativ? någon som kan jämföra indion med zaran?
Visst kan jag det, men det beror på vem du frågar. Här bor en av varje Zaran är makens favorit, Indion min.. :lol:
Användarens profilbild
Av jazoo
thowida skrev:
LillGrodan skrev:Sitter här och har tittat på alla fiiina biler på era Zaror och det kan man ju bli ganska sugen av :wink: Sitter och undrar hur stretching och hur tunn och mjuk den egentligen är och detta är väl rätt ställe att fråga... TIll saken hör att jag hade en siden indio som jag saknar sååå mycket och ångrar att jag bytte bort så jag tänkte köpa en ny men nu undrar jag om Zaran kan vara ett alternativ? någon som kan jämföra indion med zaran?
Visst kan jag det, men det beror på vem du frågar. Här bor en av varje Zaran är makens favorit, Indion min.. :lol:
Men hur är Zaran i mjukhet jämfört med indion?
  • 1
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 40
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?