Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av mari_tres
JinxLinda skrev:
mari_tres skrev:NU har jag fått paketet jag väntade på! :vågen: Nu är det tvättning och strykning som ligger på dagens schema :mrgreen:
bild? :D
Sjalbarnet p åförskolan i några timmar, och min nacke är mer än lovligt stel... får se om jag orkar sjala nåt de närmsta dagarna :roll:
Användarens profilbild
Av mari_tres
Lenaskeå skrev:Å jag är åter i väntans tider! :)
Ja du, det har vi nog märkt :lol: men det är klart att du ska ha det mjukaste som finns :heart: letar ju själv efter den ulitmata sjalen :wink:
Av Jinxan
mari_tres skrev:
JinxLinda skrev:
mari_tres skrev:NU har jag fått paketet jag väntade på! :vågen: Nu är det tvättning och strykning som ligger på dagens schema :mrgreen:
bild? :D
Sjalbarnet p åförskolan i några timmar, och min nacke är mer än lovligt stel... får se om jag orkar sjala nåt de närmsta dagarna :roll:
Vetekudde och sen en skön bastu, och efter det lite massage, bästa medecinen! :tumup:
Hoppas nacken blir bättre snart! :klappar:
Användarens profilbild
Av mari_tres
JinxLinda skrev:
Vetekudde och sen en skön bastu, och efter det lite massage, bästa medecinen! :tumup:
Tyvärr är det nog en värktablett och snöskottning som gäller här idag :roll: men vetekudde och smörj med tigerbalsam eller nåt ska nog gå och ordna ändå hoppas jag :)
Av Jinxan
mari_tres skrev:
JinxLinda skrev:
Tyvärr är det nog en värktablett och snöskottning som gäller här idag :roll: men vetekudde och smörj med tigerbalsam eller nåt ska nog gå och ordna ändå hoppas jag :)
Lät värre.. Har du provat AloeVera musklliniment, den brukar fungera bra när jag har ont i nacken
Av Lenaskeå
mari_tres skrev:
Ja du, det har vi nog märkt :lol: men det är klart att du ska ha det mjukaste som finns :heart: letar ju själv efter den ulitmata sjalen :wink:
Trodde du hade hittat din favvo, den där didymos med liljor?
Av sjaltokan
mari_tres skrev:
en cashmere/siden ellips kanske... :wink:
Användarens profilbild
Av mari_tres
Lenaskeå skrev:
mari_tres skrev:
Trodde du hade hittat din favvo, den där didymos med liljor?
Ja, men tänk om det finns nån annan där ute? thowidas förslag tex skulle ju vara nåt att testa... :love:
Av Lenaskeå
thowida skrev:
mari_tres skrev:
Ssscccchhhh!! :wink:
Användarens profilbild
Av jazoo
Nu kom posten, men jag spanade ut genom fönstret och det såg inte ut som något stort paket inte... :(
Av sjaltokan
Lenaskeå skrev:
thowida skrev:
mari_tres skrev:
Ssscccchhhh!! :wink:
:twisted: *mooahhhh haaahaa* :Hahaa:

Efter att ha läst Kluvens svar så h&ari[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?