Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av MuuM
Kaffemoster skrev:
Muuminmamman skrev:Den där är ju jättefin. och vad smart du är som vänder på den. Sånt där kommer jag aldrig på. Jag är en såndär "måsteföljabeskrivningenmänniska". Står det avig ska det ju vara avig! Det står ju det! Bubbi gör sitt bästa för att ändra på mig. Hoppas hon lyckas snart. :-)

/MuuM
Nix, jag är inte ett dugg smart! För jag är precis som du, men min syster är en fiffig människa - det är hon som har tipsat mig :D.
hehe. Skönt att veta att jag inte är ensam.

/MuuM
Av Ponyo
Muuminmamman skrev:
Kaffemoster skrev:
Muuminmamman skrev:Den där är ju jättefin. och vad smart du är som vänder på den. Sånt där kommer jag aldrig på. Jag är en såndär "måsteföljabeskrivningenmänniska". Står det avig ska det ju vara avig! Det står ju det! Bubbi gör sitt bästa för att ändra på mig. Hoppas hon lyckas snart. :-)

/MuuM
Nix, jag är inte ett dugg smart! För jag är precis som du, men min syster är en fiffig människa - det är hon som har tipsat mig :D.

/MuuM
Fast MuuM. Du har ju stickat en hel tröja på fri hand. Eller hur! :D
Användarens profilbild
Av MuuM
Bubbi skrev:
Muuminmamman skrev:
Kaffemoster skrev:

/MuuM

/MuuM
Fast MuuM. Du har ju stickat en hel tröja på fri hand. Eller hur! :D
Jo, men den blir aldrig klar eftersom jag började repa upp ärmarna... Och det var helt och hållet tack vare dig som jag vågade sticka på "frihand" - efter din förklaring.

/MuuM
Senast redigerad av MuuM den mån jan 26, 2009 09:55, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av tofka
Nu har jag hittat hit! Just nu har jag avbrutit stickandet och slängt mig ner i nåltovningsträsket :love: Men jag skulle snart vilja sticka en sån där luva med krage. Alltså som en fuskpolo med huva på, som sitter ganska tajt över öronen. Är det någon som har mönster på en sån?
Användarens profilbild
Av MuuM
Jag vill sticka en väst, gärna med flätor, till R. Storlek två-treåring. Nån som har mönster?

/MuuM
Användarens profilbild
Av MuuM
Bubbi skrev:
Muuminmamman skrev:Jag vill sticka en väst, gärna med flätor, till R. Storlek två-treåring. Nån som har mönster?

/MuuM
Hihihi. nej. Men jag kan nog hitta på ett åt dig ;)
:Hahaa: Gör det! Gärna med flätor och fina kanter. ;-)

/MuuM
Senast redigerad av MuuM den mån jan 26, 2009 12:33, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av MuuM
Humleblomstern skrev:Nu behöver jag lite hjälp... Vad skulle ni göra? Repa upp hela ärmen, eller låta det vara?

Tita noga på bilden. Ser du felet?
Bild
jag har tittat noga och jag ser inget fel. Lite längre mellan ett par av de vita mönsterränderna?

Låt det vara lyder alltså mitt råd. :-)

/MuuM
Av Ponyo
Humleblomstern skrev:Nu behöver jag lite hjälp... Vad skulle ni göra? Repa upp hela ärmen, eller låta det vara?

Tita noga på bilden. Ser du felet?
Bild
Nej, jag kan inte se. Repa inte upp. :D
Humleblomstern skrev:Det är den nedersta vita raden, ett varv har förskjutit sig ett steg. Jag kommer nog att störa ihjäl mig på den här randen... :oops:
... men det kommer bara var du som ser det. Jag såg inte heller vad som var fel trots att jag letade efter något som inte stämde. När sen koftan används kommer ingen (mer än du) se det!!
Kaffemoster skrev:
Humleblomstern skrev:Det är den nedersta vita raden, ett varv har förskjutit sig ett steg. Jag kommer nog att störa ihjäl mig på den här randen... :oops:
... men det kommer bara var du som ser det. Jag såg inte heller vad som var fel trots att jag letade efter något som inte stämde. När sen koftan används kommer ingen (mer än du) se det!!
Alternativt skulle jag prova att repa upp från nederkanten, och alltså bara behöva sticka om nederdelen av ärmen och inte hela.
  • 1
  • 29
  • 30
  • 31
  • 32
  • 33
  • 267
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?