Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av emindy
Redan innan jag blev gravid sydde jag mig en Mei-Tai i jeanstyg och sedan dess har jag modifierat den lite. Men nu sitter jag här med en liten tiodagars dotter och undrar när jag kan våga börja använda den?
Och är det något man bör tänka på?
Jag har funderat till och från på att vaddera sittdelen kanske, är det bra? Sittdelen är timglasformad numera kan jag ju tillägga, tyckte det såg så himla bra ut.

Det kliar i fingrarna för blir den poppis här hemma har jag massor av pimpande jag skulle vilja göra (alltså dekorera sittdelen, kanske montera på en ficka etc)
Användarens profilbild
Av emindy
tack tack!
Men om hon inte tycker om att ha benen innanför då? Hon tenderar att alltid vakna arg när hon sovit i trikåsjalen med benen innanför så jag tror inte det är så bekvämt för henne. Kanske gör jag fel?
Användarens profilbild
Av petraokalle
Jag fick aldrig till det med benen innanför när jag använde MT till min då tre/fyramånaders. Han gillade inte heller att ha benen innanför. Däremot fick jag tipset att ta ett väskband och spänna runt sittdelen så att den (tillfälligtvis) blev smalare. Funkade bra faktiskt, sen när han blev större tog jag bort det. Eller om du vill kan du sy en till med smalare sittdel (andra har tipsat om ca 30 cm).
Användarens profilbild
Av emindy
tackar
Jag skall se hur smal jag kan göra min mei tai utan att det ser för konstigt ut. Nu börjar vi få in vanan med trikåsjalen så det gör kanske inte så mycket om vi måste vänta lite heller.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?