Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av ylkir
..pysslare och sömmerskor här inne så har jag vågat plocka fram min gamla dammiga symaskin som knappt sett dagens ljus på flera år.

och det bidde en.......väska :D

Bild

Köpte ett nummer av kreativa kvinnor, och har även börjat på en klännig till mellantjejen.
De kanske inte tål att granska i sömmarna med lupp...men jag tycker jag är rätt duktig iallfall :wink:
Av belinda
Men hallå va fin :D tack för inspirationen! Jag har tänkt sy en väska hur länge som helst, en sån modell kanske vore nåt :D
Användarens profilbild
Av bellisbella
Den var ju jättefin!
har också tänkt köpa kreativa kvinnor o sy mig en väska... matchande MT.n/selen jag planerar att sy...
Användarens profilbild
Av Mamma Eli
Åh vilken fin!!!! Har suktat efter det där tyget rätt länge, men det har aldrig blivit av att jag köpt det. Sååååå snyggt som väsktyg! Det var väska jag också hade tänkt mig. :wink:
Användarens profilbild
Av ylkir
Mamma Eli skrev:Åh vilken fin!!!! Har suktat efter det där tyget rätt länge, men det har aldrig blivit av att jag köpt det. Sååååå snyggt som väsktyg! Det var väska jag också hade tänkt mig. :wink:
Passa på nu då.. :wink: Det var rea på tyget nämligen!
Användarens profilbild
Av lingonben
:tumsup: Najs!
Användarens profilbild
Av 3-barns mor
Vad fin! :tumsup:

Jag ska köpa tidningen nu när vi ska på semester så ska jag drömma och fundera och leta tyger, och förhoppningsvis hem och vara kreativ.

(Men så vaknar jag väl ur drömmen och inser igen att tiden inte finns :cry: men drömma ska jag göra. :D )
Senast redigerad av 3-barns mor den sön jul 15, 2007 15:13, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av tulasi
Jättefin! :)
Av eamane
Snyggt!
Av dora
jättejättefin!
Användarens profilbild
Av Edith
Jättefin! :app:
Av belinda
En fråga: har du förstärkt ngt i själva handtagsdelen, och med vad i så fall? *väldigt sysugen*
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?