Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av zandrama
Nu har jag en hel hög med mackor och pepparkakor som ska limmas och jordgubbar som ska sys. Så roligt! :app:
Men tyvärr måste jag vätna till imorgon, för nu är det sovdags sen länge. :familjesang:
Användarens profilbild
Av Mamma Eli
Ni som sytt era bullar & kakor, får ni dem snygga på baksidan, undersidan av bullen t.ex? :roll: Fick alltså inte jag, men jag vet inte om det egentligen gör något!?
Användarens profilbild
Av jazoo
Vi köpte tjock brun filt på Kilotex, tror jag att det heter.

Bullarna gjorde jag som en lång korv som jag stoppade löst, och så rullade jag ihop och sydde fast. Vet inte om jag gjorde nåt speciellt för att få det snyggt... :hmm: jag bara gjorde och så blev det helt ok.
Användarens profilbild
Av teres
Så sugen på att göra jag med, men så lite tid och så mycket jag vill göra, dessa får ligga till sig som PIMs. Hoppas jag kan få tag på tjock filt till smörgåsar någonstans, vet ni om det finns på Panduro i Malmö?
Användarens profilbild
Av jazoo
teres skrev:Så sugen på att göra jag med, men så lite tid och så mycket jag vill göra, dessa får ligga till sig som PIMs. Hoppas jag kan få tag på tjock filt till smörgåsar någonstans, vet ni om det finns på Panduro i Malmö?
PIMs? :hmm:
Användarens profilbild
Av teres
Project In my Mind (till skillnad från PIGs, projects in bags, alltså sådant du köpt hem materialet till men inte kommit dig för!) 8)
Användarens profilbild
Av jag71
teres skrev:Så sugen på att göra jag med, men så lite tid och så mycket jag vill göra, dessa får ligga till sig som PIMs. Hoppas jag kan få tag på tjock filt till smörgåsar någonstans, vet ni om det finns på Panduro i Malmö?
Ska ev. finnas. JAg tänkte ringa min bekanting somjobbar där. Utförsäljningen alltså.
Användarens profilbild
Av jazoo
teres skrev:Project In my Mind (till skillnad från PIGs, projects in bags, alltså sådant du köpt hem materialet till men inte kommit dig för!) 8)
Ah. :dansar:
Användarens profilbild
Av Mamma Eli
Håller på och syr lite sånt här till lsklingens födelsedag. Undrar hur ni har gjort chokladbollarna? Hur får jag de runda och fina på bästa sätt?
Har hittills gjort misslyckade munkar och helt okej kanelbullar. :wink: Håller på med tekakor med ost och planerar prinsesstårta och chokladkakor.
Av Emmiez
Jag sydde just, det var lite knepigt att sy tårta, men damsugarna var rätt lätta :D
Bild
Användarens profilbild
Av jazoo
Emmiez skrev:Jag sydde just, det var lite knepigt att sy tårta, men damsugarna var rätt lätta :D
Bild
Läcker tårta!!
Av Emmiez
jazoo skrev:
Emmiez skrev:Jag sydde just, det var lite knepigt att sy tårta, men damsugarna var rätt lätta :D
Bild
Läcker tårta!!
Tack :)
Han som fick den tyckte den var god också :lol:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?