Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Asereht skrev:Jag har köpt upp ett lager med knitpicks strumpstickor och jag älskar dem! Så himla mysiga. :loving: Nu är jag ju så sugen på de andra också men ajg har ju redan denisestickor så det känns lite onödigt. *suck*
Tro mig, det är inte onödigt....

Eller är du nöjd med dina Denise? Jag har både Denise och harmony wood (eller vad de heter "nuförtiden") och det är stooooor skillnad..
Vart finns det info om att sticka med rundstickor? Vill göra typ benvärmare åt mig, men med rundstickor i stället för strumpstickor. :help:

Hittade! Magic Loop hette det ju! :tumup:
Användarens profilbild
Av MuuM
Bubbi skrev:Nu har jag köpt vitt garn. Ska sticka min favvotröja till Vilhelm. Tror att det bestämt blir 5 gången jag stickar den. :lol:
Hur förstorar du mönstret? Frihand, förstås? ;-)

/MuuM
Av Ponyo
Muuminmamman skrev:
Bubbi skrev:Nu har jag köpt vitt garn. Ska sticka min favvotröja till Vilhelm. Tror att det bestämt blir 5 gången jag stickar den. :lol:
Hur förstorar du mönstret? Frihand, förstås? ;-)

/MuuM
Vad annars? :lol:
Jag köpte ju nya bokstickor för ett tag sen, och trivdes med att sticka på dem. :tumup:
Men så hände det i morse. Jag hade bråttom och tog stickpåsen och vänder mig om. Då fastnar stickan i min jacka och går av! Så nu behöver jag nya strl 4 stickor igen. :cry: :gaah:

Bambu är inte lika sprött som bok har jag insett. Hur är knitpros stickor? Finns de som lösa jumperstickor eller finns det "bara" med kabel?
Användarens profilbild
Av ellla
zandrama skrev:Jag köpte ju nya bokstickor för ett tag sen, och trivdes med att sticka på dem. :tumup:
Men så hände det i morse. Jag hade bråttom och tog stickpåsen och vänder mig om. Då fastnar stickan i min jacka och går av! Så nu behöver jag nya strl 4 stickor igen. :cry: :gaah:

Bambu är inte lika sprött som bok har jag insett. Hur är knitpros stickor? Finns de som lösa jumperstickor eller finns det "bara" med kabel?
De finns lösa med. Jag tror dessutom att de kommer i sexpack!
De är i laminerad björk har jag för mig! Och det borde vara starkare än helträ. Jämför typ vanliga laminatskivor med trä så sprids virkesfelen och gö att varan blir stabilare. Bambu är ett gräs och inte ett träslag vilket gör att det har lite andra egenskaper. *förlåt för utläggningen*
Användarens profilbild
Av tweed
zandrama skrev:Jag köpte ju nya bokstickor för ett tag sen, och trivdes med att sticka på dem. :tumup:

här: http://garnharvan.se/index.php/cPath/310_313
Vad tror ni, jag beställde mina saknade garnnystan från Deisy Design i förra veckan. Får jag dem idag eller kommer de först nästa vecka? Jag behöver dem snart.

Tillagt efter att posten kom: Garnet kom idag så nu kan jag sticka i nästa vecka.
Senast redigerad av erisara den fre jan 23, 2009 14:04, redigerad totalt 1 gånger.
LumLumLum skrev:Här finns det även jumperstickor

http://www.slojdohantverk.se/ca12b54d-9 ... bb-29.html
Åh, där fanns det ju :vågen:

Igår var jag förbi på den andra garnaffären i centrum. Jag har faktiskt aldrig varit in där på senare tid och oj vad mycket fint de såg ut att ha. Mycket större sortiment än stället jag oftast handlar på. De hade tyvärr hunnit stänga när jag var förbi, men imorgon ska jag gå och köpa en födelsedagspresent till mig själv där :D
  • 1
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 267
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?