Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Elin G skrev:Jag är färdig med vantarna jag stickat på Kaffemosters stickor (tusen tack igen! jag ska skicka tillbaka dem nu). Här är bild
Bild
Och det var det här mönstret jag använde. Tummarna tovade inte ihop sig så mycket som jag hoppats, men Nemo gillar dem ändå.
De ser mysiga ut och viken härlig färg :love:
Användarens profilbild
Av glis
Jag håller på med en av Ruths mössor i regnbågsfärgat Kaunigarn (från garnkorgen) där jag har förskjutit färgerna. Just nu stickar jag starkt gröna löv på varmt gul botten :shock: , det är jättfint, men ABSOLUT INTE MINA VANLIGA FÄRGER. Jag känner det som om jag har stulit någon annans stickning varje gång jag börjar. Hoppas det blir bra, det är i allafall riktigt kul. :D
Elin G skrev:Jag är färdig med vantarna jag stickat på Kaffemosters stickor (tusen tack igen! jag ska skicka tillbaka dem nu). Här är bild
Bild
Och det var det här mönstret jag använde. Tummarna tovade inte ihop sig så mycket som jag hoppats, men Nemo gillar dem ändå.
Åh så härliga :love:
Vilka fina saker ni har gjort! Och Kaffemoster; det var verkligen stor skillnad! :shock: Jag kanske ska börja vara noga med färgbad då... :oops:
Bild
Åh så bra de ser ut!!
Det får kanske lov att bli några såna någon gång, jag har tittat på mönstret men inte kommit längre.
Användarens profilbild
Av jazoo
Hej hej, jag har precis stickat en nackvärmare till A. Hon vägrar halsduk, så tänkte testa. Som en polokrage utan tröja liksom. Det är helt enkelt en bit stickad i resårstickning på ganska stora stickor så att det skulle bli mycket stretch så att det går över huvudet men drar ihop sig runt halsen. Hade ingen rundsticka i rätt storlek så virkade ihop sen.

Ska se om jag kan ordna en bild i em. A verkar gilla den i alla fall.
Jag har fått socknoja för tillfället (bilder i bloggen). Jag får det ibland på vinterhalvåret. Förmodligen för att jag fryser så mkt om fötterna. *s* Men jag skulle också vilja göra någon form av neckwarmer. Vet inte riktigt vad för någon än bara. Så tills vidare så fortsätter jag med sockarna. Åtminstone tills garnerna börjar ta slut. :D
Nebulosa skrev: Vad du kan! :app:
Jag skulle vara glad om jag fick ihop ETT par strumpor. Sen, nån vacker dag, får jag nog det. :wink:
Det är bara att öva. Det gick inte så lysande för mig första gången heller. Men nu behöver jag inget mönster för att sticka standardsockar längre. När man väl förstått logiken och hälbiten så är det bara en träningsfråga. :D
Dog den här tråden nu? :cry:
Själv sitter jag mitt uppe i ett koftprojekt och ska samtidigt plugga och pyssla lite annat (till januaribytet bla) så jag hinner inte riktigt skriva. Men jag lääääser allt och njuter av alla bilder. :love:

Asereth: Dina sockar är verkligen underbara! :love:
Hur gör man för att slippa stegar mellan stickorna?
Användarens profilbild
Av tweed
zandrama skrev:Dog den här tråden nu? :cry:
Det hoppas jag verkligen inte. Jag ska också plugga så jag hinner inte lägga upp något i tråden, men jag har bloggat lite garn och en tovad toffel :D
kvarnvik skrev:
zandrama skrev:Dog den här tråden nu? :cry:
Det hoppas jag verkligen inte. Jag ska också plugga så jag hinner inte lägga upp något i tråden, men jag har bloggat lite garn och en tovad toffel :D
Jag vet. 8) :P
Väldigt fint!
  • 1
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 267
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?