- fre jul 06, 2007 19:51
Har liksom vuxit ur värsta sjalåldern med mina två som nu är snart tre och fyra. Saknar att bära dem, men nu går de ju själva oftast eller cyklar. Minsta får byta vagnen till dagis ibland till sjal, men det är mest när sambon glömt vagnen på dagis. Det händer att jag knölar ner Maya wrap slingen när vi ska ut på typ tur på stan. (Avskyr att släpa med mig vagnen) och när vi gör skogsturer sitter båda i Didyn när de inte orkar gå längre.
Älskar att bära i min Didy, men den är ju så himla opraktisk att släpa med sig bara utifall att den behövs. Att bära i Mayan är ju behagligare än att "fri bära" men ingen höjdare för längre turer. Däremot lätt att ha med sig.
Finns det ingen mer sjal jag behöver
(Är så sugen på att få köpa en till, det är ju så kul av någon anledning. Är annars ingen shoppingtok, men sjalar är det något speciellt med). Vad kan vara praktiskt att vid behovs bära i, bekvämare än ringsjalen och dessutom gärna rätt lätt att släpa med sig?
Älskar att bära i min Didy, men den är ju så himla opraktisk att släpa med sig bara utifall att den behövs. Att bära i Mayan är ju behagligare än att "fri bära" men ingen höjdare för längre turer. Däremot lätt att ha med sig.
Finns det ingen mer sjal jag behöver