Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Emmamedhunden
Nån som testat eller kännt på den?
Är sugen på en indio som nästa sjal :D Ull, hampa eller kanske linne... eller en vanlig indio natur/brun...

Ullen kanske är lite ömtålig i väven (tänker om man fastnar i en gren tex)
Hampa gillar jag som tyg/odling/miljö... därför är en sån motiverad...
Linne är snyggt, fin lyster

(jo siden med men för lyx för mig...)

Var tillverkas didymos? trodde det var tyskland, men är det canada?
är det birdiesroom som har flest indiosjalar?
Kan försäljare här i sv ta hem om de inte har hemma?
Av sjaltokan
Många av indio sjalarna med blandning är limited edition.. men fina är de.. :loving:
Av Lenaskeå
Jag har en vanlig indio & en med ull, jag tycker inte att någon av dem är särskilt ömtåliga. Den med ull känns något tjockare bara.
Användarens profilbild
Av Emmamedhunden
Lenaskeå skrev:Jag har en vanlig indio & en med ull, jag tycker inte att någon av dem är särskilt ömtåliga. Den med ull känns något tjockare bara.
:lol: misstänkte du skulle svara... du har ju koll på de här indiosjalarna! :D Hampan då? har du inte kännt på den?
Användarens profilbild
Av zero.sara
Emmamedhunden skrev:
Var tillverkas didymos? trodde det var tyskland, men är det canada?
Kan försäljare här i sv ta hem om de inte har hemma?
Svarar på de frågor jag vet svaret på :wink:
Didymos tillverkas i Tyskland
Återförsäljare i Sverige tar hem sjalar som inte finns hemma. Har själv en sån sjal (köpt på Edenbaby) och känner fler som har specialbeställt :tumup:
Kan mycket väl vara så att birdiesroom har flest olika indios.
Användarens profilbild
Av Emmamedhunden
Vad bra! Då kan man beställa om man får råd nån gång frammåt våren , om man inte har tur att hitta en beggad!! :D
Av Lenaskeå
Emmamedhunden skrev:
Lenaskeå skrev:Jag har en vanlig indio & en med ull, jag tycker inte att någon av dem är särskilt ömtåliga. Den med ull känns något tjockare bara.
:lol: misstänkte du skulle svara... du har ju koll på de här indiosjalarna! :D Hampan då? har du inte kännt på den?
Har tyvärr inte känt på någon med hampa.. Läste någonstans att dom blir väldigt tunga då dom blir blöta men man badar ju inte med den sjalen direkt.
Användarens profilbild
Av thanisa
Jag har en med hampa och jag gillar den. Känns som om det skulle kunna bli en otrolig fantastisk sjal. Tyvärr valde jag en storlek 5 när jag köpte den och jag trivs inte i den storleken så den blir inte använd så mycket som den kanske borde. Personligen så är det nog min favorit bland indiosar. Jag har en ullblandning och en vanlig bomull också. Matrialet påverkar sjalen mycket. Ullsjalen är den som är mjukast men den är nästan för mjuk så att den inte ger lika mycket avlastning. Sonen har två favoriter och det är ullsjalen och siden sjalen och båda de är vääldigt mjuka. Hampasjalen har han åkt för lite i för att självmant välja. Jag gillar den mycket men tror att den behöver lite längre igångstid än vissa andra sjalar men den har definitivt potential till att bli en otroligt mjuk sjal. Av de vita indiosarna så tycker jag att hampan har finast färg. Jag köpte den för att färga men den är så vacker så jag har inte kunnat med det.

Till en annan av dina frågor så tillverkas didymos i Tyskland. Det finns dock en kanadensisk återförsäljare som har stort utbud och är väldig stor på den nordamerikanska marknaden. Det är dock i Tyskland de görs och man kan köpa direkt från Tyskland om man vill.
Användarens profilbild
Av Emmamedhunden
Tack för era svar. Nu har jag köpt lenaskeå2s ullsjal! :heart: Jättefin! Har inte hunnit testa den så mycket ännu. En mag-bärning och en shbc. Tyvärr är den för kort för vrikkesikker som jag brukar köra med gåsen. (som är 5.70 lång) Om jag inframtiden skaffar en till indio :lol: så blir det en med hampa! Och en stl 7!! så man kan knyta vilka påhittade avslut som man vill, gåsen får jag lite över på och knyter då lite olika på slutet, oftast nån variant på tibetanskt. gillar inte att ha sjal runt magen det skär in och valkarna syns... :oops: )
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?