Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Mereana
Har precis hyrt en Manduca, men jag får jätteont i axlar och rygg efter mindre än 5 minuter. Gör jag nåt fel eller är det för att jag kanske är liten som den inte fungerar? 159 cm och 53 kg.
Användarens profilbild
Av zero.sara
Prova att ändra inställningarna på axelbanden, sätt selen högre alt. lägre i midjan, ändra bröstspännets höjd och längd. Gå på sjalträff och få hjälp att spänna :tumup:
Hoppas att du får till det, Vi gillar våra manducor :)
Användarens profilbild
Av Bina
Det är så att Manduca inte passar alla... jag är väldigt sele-van och det fanns inte en enda inställning som var skön för mig. Jag fick ONT. :(
Användarens profilbild
Av diddeldi
just om man är väldigt kort och smal så brukar inte manducan vara den sele som passar allra bäst. du skulle till exempel kunna prova angelpack lx, pikkolo eller beco butterfly istället, de brukar passa bättre på mindre personer.

har du provat att dra åt så hårt det går på alla ställen? man kan förkorta axelbanden högst upp också, där de fäster i överkanten av sittdelen.
Av Mereana
Jag tycker jag har provat att spänna alla möjliga spännen. Men jag tror helt enkelt inte den passar på mig, känns liksom stor eller hur jag ska förklara. Sonen gillar den inte heller, han känner sig nog instängd, kan inte röra sig överhuvudtaget.
Ni som använder sjal, kan bebisen röra sig lite mer i den?
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?